• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84

Miss H:
    Haha fan vad kul
    Hoppas dom är snälla då ''tomten'' kommer

• lille08

Oj här var det lugnt. Vad gör ni alla idag?!

Vi har haft ett litet 1-årskalas i efterskott. Williams farmor har varit här (hon var utomlands förra helgen när vi hade kalas).

Igår hade vi riktigt röjar-dag här hemma. Håller på att rensa ur och packa grejer vi har i källaren. Hade sån himla tur och hittade 1000:- i fickan på en gammal vinterjacka! Tjohoo! Såna fynd skulle man göra titt som tätt!

Så på kvällen gick vi ut och åt mat på restaurang och hade det riktigt mysigt. William hade sovit middag sent (mellan 17-18) så han var utvilad och på ett strålande humör hela kvällen (och flirtade med alla som satt vid borden intill oss). Sen när vi kom hem somnade barnen och vi slängde oss i soffan och kikade på en Wallander-film.

• lille08

MissH: Haha, vad roligt!! Påminner lite om när jag och brorsan var barn och vi var på Lanzarote. Vi hade fått Walkie Talkies och rätt som det var kom ett par andra svenska barn in på samma frekvens med sina Walkie Talkies. Då låtsades vi att vi var flygkaptener! Hihi, de blev eld och lågor över att få prata med oss.

• lille08

Jag laddade just över lite bilder från kameran till datorn och hittade en på William där jag tycker att han är väldigt lik sin pappa! Eller vad tycker ni?!

http://www.familjeliv.se/hem/lille08/gallery/phpm0ktpd.jpg

• Vilda Tiger

Lille
    HEEELT klart lika! När jag var liten så gömde jag medvetet pengar i jackor och andra kläder för att få hitta dem senare. Det är ju en så trevlig överrraskning! Låter som om ni hade en helkväll igår, såna vill man ha ofta.

• Lina S

Lille - oj ja de är ju jättelika
    Härligt att hitta pengar sådär!

Igår fick jag en spikmatta av min syrra. Provade den idag och jag somnade faktiskt. Det var skönt, men efteråt hade jag hål i hela ryggen och var röd som en kräfta haha

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Amelie

Lille: Jag trodde på allvar att det var samma kille först, tills jag läste att det var pappsen och sonen...

• Rimfolina

VT: Jag gör fortfarande så, "glömmer" pengar i vinterjackan på våren när jag hänger undan den, etc.

Lille: Ja, de är jättelika varandra på de två bilderna.

Idag har jag köpt en soffa till personalrummet på jobbet, sen varit med familjen till badhuset, hem och ätit lunch och sen iväg på middag och fika hos en kompis som fyller år i morgon.

• lille08

God morgon allihop... lugnt var det här! Vad gör ni för nåt?

Vi ska åka en sväng till vårdcentralen nu på förmiddagen. Min store kille har fått utslag som kliar. Det var långa telefonköer till både sjukvårdsupplysningen och vårdcentralen i morse. De har säkert mycket att göra nu när många är oroliga för influensan.

Annars händer det inget särskilt här.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8