Matta under köksbordet?
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna 
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna 
Japp! Kallt klinkergolv... Håller den ren!
Aldrig på tiden med två småbarn (och ett på väg) som bara grisar ner ...
Så har vi snyggt golv ändå, behöver ingen matta.
Nej det hade aldgri gått hemma hos oss. Hade legat mer i tvätten än under bordet ![]()
Nej, ingen matta alls i köket pga tre söliga barn. Mattan skulle behöva tvättas varje dag.
nej, har inte matta alls i köket..
har inte sådär överdirvet mkt mattor alls hemma faktikst., med 2 stora hundar så blir det ett jäkla jobb m damsugning o tvättning för att hålla dom fräscha..
hade mkt mattor i lägenheten o gjorde inte annat att tvätta mattor ![]()
Nej, ingen matta under matbordet.
Det pga barnen, dom spiller och sölar en del. Så länge dom är små kommer ingen matta in under köksbordet.
Jag personligen vill inte ha någon matta på golvet under bordet. Jag har inga barn som sölar ner men jag kan tappa saker jag med
Nej, dels för att det är fult, dels för att vi har två barn så det känns urbota korkat
Ja det har vi. Har ett grymt fult golv i köket som vi inte vill se mer av än nödvändigt. Dessutom har makens mormor vävt den och den är speciell för oss. Har två barn (4 och 1 år) och den äldsta sölar extremt lite. Den yngsta har vi vikt undan mattan för då hon sitter på kortändan av bordet. Tvättar mattan regelbundet så den känns inte det minsta ofräch.
Ja, jag har matta under köksbordet. Men den kommer jag ta bort när bäbis nr 2 är född och har börjat sitta vid köksbordet.
Ettan är så stor att hon äter ordentligt å sölar inte mer än en vuxen människa.
:)