Matta under köksbordet?
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna
Ja, vi har en stor ganska ljus matta under bordet. Skulle inte se hemtrevligt ut annars..
Blir den smutsig så kan man ju tvätta den..
Vill tillägga att den vi har är än så länge inte skitig. Enda som kommit på den är smulor från bröd och det dammsuger man lätt upp.
Ja, jag har en ljus-mellan-mörkgrå-spräcklig matta under vitt köksbord med svarta stolar.
Har gammalt trägolv i köket så för att skydda det så ligger mattan där, den har gummerad undersida o är lätt att torka/skrubba rent vid behov ( o så ligger den stilla när man dammsuger den )
Vi har plast matta och den är super. Plus att tösen inte kan dra runt stolarna
nej, ingen matta under vårt köksbord. med en 4,5 åring och två 1,5 åringar blir det en hel del spill vid måltiderna.
kanske lägger vi matta där senare när ungarna är större och inte spiller så mycket.
Jepp har en jättefin plasttrasmatta. Lätt att hålla ren.
Jag har haft, och kommer skaffa en ny matta igen när minstingen blir större.
Nej inte under köksbordet, min son kryper överallt med sina majskroksfingrar, och kastar mat på golvet. Den mattan hade sett förjävlig ut faktiskt