• Hallonröd

Matta under köksbordet?

Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Matta under köksbordet?
  • La Lola
    Analoga skrev 2009-07-04 18:36:40 följande:
    La Lola skrev 2009-07-04 17:26:15 följande: De jag varit hemma hos som har matta under köksbordet är människor på typ 60+. Tror inte jag besökt någon yngre med matta under.
    Jag har aldrig sett det hos nån äldre heller.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • SusanK

Jag har ingen då mattlurvet skulle innehålla mer mat än min kyl gör. Men jag skulle verkligen vilja ha en matta där under..
    Kanske jag skulle kunna byta bort min unge mot en matta;)

• Susanne905

Enda mattan i hela huset är den vi har i tvättstugan/groventrén.

• Tant Green

Nej, slutade med det när dottern började äta själv (och när hon började gå utan blöja tog vi bort nästan alla andra mattor också )

• Ellinor Doolittle

Skulle inte fungera så bra... har en spädis som kladdar och spottar och en 3 åring som ska skära maten och ta själv och skrattar med munnen full av mjölk osv... du fattar bilden va?!

Jo, jag själv är riktigt klantig också, spiller alltid kaffe på tröjan och så....

• Elli47

Ingen matta under vårt köksbord, det är opraktiskt med matta där tycker jag!

• Floria

Valde annat, vi ska skaffa en pappelinamatta att ha under för att skydda våra nya valnötsgolv. De är ju i plast och tvättbara.

• Marma

NEJ! aldrig, e för lat för att städa den jämnt

Svar på tråden Matta under köksbordet?