• Hallonröd

Matta under köksbordet?

Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Matta under köksbordet?
  • Arentorpbebis

Nej vi har ingen men jag hade gärna haft... tyvärr har inte jag och min sambo samma syn på det där

• Analoga

Nej, vi har ingen matta under köksbordet. För mig är det väldigt opraktiskt; speciellt när man har småbarn som spiller tätt som tätt samt att det är besvärligt att ta bort och dit när man ska städa.

• Fille Fjonkan

Nej, den skulle bli allt för grisig pga Kidsens bordsskick. Men nu när minstingen är 2 börjar jag ändå fundera på att skaffa en plastmatta som borde vara lätt att få ren.

Men jag brukar irritera mig på när stolen fastnar i mattan och blir svårare att dra in, så jag vet inte...

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Analoga

Fille Fjonkan skrev 2009-07-04 17:11:02 följande:

Men jag brukar irritera mig på när stolen fastnar i mattan och blir svårare att dra in, så jag vet inte...
    Där sade du något som jag också irriterar mig på hos folk med köksmatta under bordet
  • Hallonröd
    Fille Fjonkan skrev 2009-07-04 17:11:02 följande:
    *hahaha*.....jag med....
  • cajsasmamma

Jag har ett litet kök så det skulle vara opraktisk för jag har en cocker som jämt blöter ner halv köks golvet när hon dricker vatten..

• Harmoni123

*skrattar* ja att stolen fastnar och man håller på att ramla när man skall resa sig och därför sätter ner stolen rakt på tårna är inte roligt *asg*

• Hallonröd
    Harmoni123 skrev 2009-07-04 17:17:52 följande:
    *skrattar* ja att stolen fastnar och man håller på att ramla när man skall resa sig och därför sätter ner stolen rakt på tårna är inte roligt *asg*
    Ja men gud ja...kan vara farligt för både liv och lem med matta under
    köksbordet
  • Disela

Nej, skulle aldrig komma på fråga. Plastmattor är praktiskt men fult nåt så in i helvete. Det snygga framför det praktiska hemma hos oss.

Svar på tråden Matta under köksbordet?