Matta under köksbordet?
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna
Nej vi har ingen men jag hade gärna haft... tyvärr har inte jag och min sambo samma syn på det där
Nej, vi har ingen matta under köksbordet. För mig är det väldigt opraktiskt; speciellt när man har småbarn som spiller tätt som tätt samt att det är besvärligt att ta bort och dit när man ska städa.
Nej, den skulle bli allt för grisig pga Kidsens bordsskick. Men nu när minstingen är 2 börjar jag ändå fundera på att skaffa en plastmatta som borde vara lätt att få ren.
Men jag brukar irritera mig på när stolen fastnar i mattan och blir svårare att dra in, så jag vet inte...
Fille Fjonkan skrev 2009-07-04 17:11:02 följande:
......skulle bli tokig på att ha så själv här hemma...
Jag har ett litet kök så det skulle vara opraktisk för jag har en cocker som jämt blöter ner halv köks golvet när hon dricker vatten..
*skrattar* ja att stolen fastnar och man håller på att ramla när man skall resa sig och därför sätter ner stolen rakt på tårna är inte roligt *asg*
Nej, skulle aldrig komma på fråga. Plastmattor är praktiskt men fult nåt så in i helvete. Det snygga framför det praktiska hemma hos oss.