• Hallonröd

Matta under köksbordet?

Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Matta under köksbordet?
  • 1977Maria Therese
    Analoga skrev 2009-07-04 17:14:00 följande:
    Fille Fjonkan skrev 2009-07-04 17:11:02 följande: Där sade du något som jag också irriterar mig på hos folk med köksmatta under bordet
    Fast har man barn som vill dra runt stolarna är det riktigt bra. Och har man plast matta går det att torka av om det blir spill.
  • Disela

Är i och för sig rätt opraktiskt med matta under bordet, speciellt när man har barn. Sen korvar den sig av stolarna och blir fult.,.

• La Lola

Aboslut ingen matta under köksbordet här!
    Det har jag aldrig haft.

Tror inte att jag nånsin varit hemma hos nån som har det heller.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • amomentlikethis

Ja, det har vi men helst så hade jag inte velat ha det. Nu har vi det för att det är en platsmatta som är i matsalen (som jag gärna byter helst nu) och utan matta så blir det fula märken från stolar och bord, så vi har det för att skydda golvet.

www.sweetandsexy.blogg.se/ Mamma åt Tim 061208 & Isabelle 081010
  • Atamon

Nej, har ingen matta under köksbordet. Är uppvuxen i ett hem där man hade matta under köksbordet, överhuvudtaget mycket mattor överallt. Själv har jag avskaffat alla utom dörrmatta i hall och matta i badrummet. Men jag funderar på matta till köket, men inte under bordet mer som dekoration på golvet.

• Analoga

La Lola skrev 2009-07-04 17:26:15 följande:

Aboslut ingen matta under köksbordet här! Det har jag aldrig haft. Tror inte att jag nånsin varit hemma hos nån som har det heller.
    De jag varit hemma hos som har matta under köksbordet är människor på typ 60+. Tror inte jag besökt någon yngre med matta under.
  • After Forever

Vi har haft en matta under men inte längre.

• Tinnys

Den enda jag känner som har matta under köksbordet är min farmor....

Svar på tråden Matta under köksbordet?