• Hallonröd

Matta under köksbordet?

Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Matta under köksbordet?
  • Behemot

Ja, jag har så fult golv

Från vissa människor är en förolämpning den bästa komplimangen man kan få!
  • myran82

Ne, jag har ingen matta i köket och kommer inte skaffa heller. Min blivande sambo vill ha en men det finns ingen chans att det händer där jag bor.

Jag gillar inte mattor överhuvudtaget, har enbart dörrmatta, vardagsrumsmatta samt en liten i badrummet.

• Zenobia

Vi har ingen matta under bordet, det är otympligt om det skulle bli nåt på mattan och man måste ta bort den. Sen hade vi ett bord där det inte gick att ha matta under, för det var en skarv mitt i bordet och spillde man nåt så åkte det rakt ner och på mattan varje gång.

• Witch Child

nej jag har INTE matt under bordet för det ramlar ner så mkt mat där ibland.. hehe*

Jag älskar dig min Teo!!! *060101*
  • logg81

Nej jag har en riktig liten gris vid matborde (dottern)t. Att ha matta skulle innebära mer jobb för min del. Däremot tycker jag att det ser mer ombonat och hemtrevligt ut med en matta under bordet... Det blir "varmare"...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Decnet

Ah.. nej det hade inte min hjärta pallat med.. har tillräckligt med kramp i huvet av att se småkidsen käka vid storrumsbordet med matta under... Kan inte låta bli att klia i fingrarna varje gång man ser något ramla ner... räknar till tio varje gång...

• Flapper

Näpp. Inte med 2 spillpojkar och en tredje på väg. Blir lätt sunkigt då.

Svar på tråden Matta under köksbordet?