Matta under köksbordet?
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna 
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna 
Ja, jag har så fult golv
Javisst, en äkta handknuten
Ne, jag har ingen matta i köket och kommer inte skaffa heller. Min blivande sambo vill ha en men det finns ingen chans att det händer där jag bor.
Jag gillar inte mattor överhuvudtaget, har enbart dörrmatta, vardagsrumsmatta samt en liten i badrummet.
Vi har ingen matta under bordet, det är otympligt om det skulle bli nåt på mattan och man måste ta bort den. Sen hade vi ett bord där det inte gick att ha matta under, för det var en skarv mitt i bordet och spillde man nåt så åkte det rakt ner och på mattan varje gång.
Nej, det skulle aldrig funka.
Jajamen, trots två barn
Men den är lättvättad
nej jag har INTE matt under bordet för det ramlar ner så mkt mat där ibland.. hehe*
Nej jag har en riktig liten gris vid matborde (dottern)t. Att ha matta skulle innebära mer jobb för min del. Däremot tycker jag att det ser mer ombonat och hemtrevligt ut med en matta under bordet... Det blir "varmare"...
Ah.. nej det hade inte min hjärta pallat med.. har tillräckligt med kramp i huvet av att se småkidsen käka vid storrumsbordet med matta under... Kan inte låta bli att klia i fingrarna varje gång man ser något ramla ner... räknar till tio varje gång...
Näpp. Inte med 2 spillpojkar och en tredje på väg. Blir lätt sunkigt då.