Matta under köksbordet?
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna
Förr var det mer vanligt att folk hade en matta under köksbordet. Tycker inte så många har det idag. Har du?
Motivera gärna
Jag hade matta under köksbordet innan min son föddes,sen blev det att jag tog undan mattan för den var aldrig ren utan det var jämt en massa kladd på den.
Nej, det känns ohygieniskt med matta under köksbordet.
Nej, vi har ett så fint golv i köket så det vill jag inte dölja. Sedan fastnar bara allt man spiller där. Har mattor under soffbord och matsalsbord men i köket är det onödigt.
Jag hatar mattor överlag.. Kattdjävulen kräks bara på dom :-@
vi har bara matta under vardagsrums bordet.. annars inga
Nej, den skulle vara mer i tvätten än på golvet så vi har skippat mattor i köket.
Hade det förr, men inte nu. Det är mer lättstädat utan. Har en lång matta framför spis och diskbänk istället.
Nej, det samlas så mycket mat där och då är det lättare att städa utan matta.
Nej, men jag saknar en =(
Nej, men jag saknar en =(
Har knappt nga mattor alls... funkar inte!! Har husdjur... tycker det är stilrent och snyggt utan men visst kan det ha viss mysfaktor med matta!
Har ingen matta. Blir ju hur skitigt som helst där efter varje måltid. Har en liten kille på 10 månader som älskar att kladda med mat och en 2,5-åring som inte är så dålig på det där heller.
Nej, har småbarn...
Nej, jag har inte det nu för tiden...trots att jag ser att golvet börjar bli totalt sönderskrapat av stolarna...
Jag röstade annat. Ibland på hösten/vintern har vi matta i köket, men oftast har vi ingen.
Det är lättstädat och jag gillar våra nya fina trägolv. När vi använder matta så är det ju mysfaktorn man vill åt.. gärna runt jul.
nej
Skulle gärna ha, gillar mattor! men nu under småbarnsåren så har alla mattor plockats bort....
Nej, det är de sista stället jag skulle vilja ha en matta på :)
Nej inte sen vi fick barn, men förut hade jag en snygg sisalmatta som jag gillade...
Nej men hade velat ha en rya under men det funkar ju inte med tanke på vad som hamnar där