Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Bubblan - Ojdå Men jag kan nog förstå honom lite ändå, även om jag förstår att det känns supertrist. 116 är väldigt intressant här, så jag ska hålla koll på T framöver eller också får du inboxa

• snigelina
    lillronya skrev 2009-07-10 21:10:39 följande:
    Ska fota strax. Väntar bara på att mannen ska ta rökpaus. Han är inte riktig på humör för shopping idag.
    Är det de där svarta?
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:23:49 följande:
    Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar?  VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*
    Skippa suitsen, helt klart, bubblan är ju stor tjejja nu Försök att inte köpa dubbelt av printen, utan satsa på ett/två plagg i varje print, dvs du behöver inte ha tröja+byxa OCH suit Lurvar är ju ganska dyra, så ja, man behöver inte ha tokmånga.
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-10 21:31:10 följande:
    Ja hon blev superglad iaf. Tog på det direkt och jag fick tvinga av det när det var pyjamasdax.
    Tycker också det passade henne toppenbra, såå fiiint!

Var det Anjelin som fick brallorna? Vill gärna se modellbild imorgon
  • snigelina
    Greksmurfen skrev 2009-07-10 21:32:42 följande:
    någon som vill låna min lila terrorist här...han vägrar soooova....?? lovar att ni få låna han helt utan extra avgifter
    du får honom i utbyte mot en vaken 7-åring som gärna bråkar med sin lika vakna 4-åriga syster..
  • snigelina
    snigelina skrev 2009-07-10 21:33:22 följande:
    du får honom i utbyte mot en vaken 7-åring som gärna bråkar med sin lika vakna 4-åriga syster..
    Öh, "jag tar honom" istället för "du får honom".. knasjag..
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-10 22:44:08 följande:
    Ingen av er andra som hört något från Mysgrodan ang. era beställningar?
    Njäe, hon skrev bara att hon hade beställt och att hon hoppades att allt fanns.
  • snigelina

Min lila/vita fina katvig-velourjacka är nog försvunnen Mysgrodan skickade den den 25:e och den har inte kommit än.. Bläk.

• snigelina
    lillronya skrev 2009-07-10 23:11:30 följande:
    Usch vad jobbigt! Mina tre äldsta sitter i soffan med sin pappa och tittar på hulken. Mamman slapp. Tur!
    Här sooover alla barnen Pappan tittar på nån tv-serie och jag ska snart gå ut med soppåsar..
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-10 23:11:27 följande:
    Näe, bara att hon skulle höra av sig om ngt var slut på lagret eller så.
    Vad jobbar han med? Han verkar ju jobba massor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14