Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-10 10:36:48 följande:
    nädå! det är ingen fraktfri auiktion utan bara fraktfitt vid köpnu! maila henne och säg att du vill ha pengar för frakten!
    Ja, det har jag redan gjort, hoppas hon fattar vad jag menar och inte börjar bråka.. {#lang_emotions_undecided}
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:37:59 följande:
    har du . här är så kallt ibland att dom används ett par ggr i veckan...
    Ja, annars fick inte sommarklänningarna plats {#lang_emotions_embarassed} Men från hösten blir det nya tag och mindre kläder. Så det så!
  • snigelina

Åh, jag ångrar också att jag inte köpt fler kik kid-klänningar. Vill ha färgglada som röd och cerise, det hade Stella gillat! Hoppas man kan hitta på T i höst, men det är väl tveksamt.. Stella har petrol, grön och svart. Fint, men lite tråkigt.

• snigelina
    Incommunicado skrev 2009-07-10 10:53:35 följande:
    Skövde! Vi väntar på IKEA sedan många år, det finn s de som vil ha IKEA i Skara andra i Skövde så det blir nada under tiden.. Skövde vinner väl så småningom... Göteborg el Jönköping är det som gäller för oss. Jag är från GBG så vi åker dit ibland, men nu blir det Jkpg.
    vi ska få ikea hit också roligt! ...fast det verkar dröja förstås.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 10:52:12 följande:
    Å jag e urless på mina   Tror vi använt dem en gång sen vi köpte dom, iofs har de vart aningens varmt för svart långärmad
    Nämen Jag väntar verkligen på att vi ska använda våra.. och särskilt den turkosa katvig-klänningen som vi har i fyra strl
  • snigelina
    maggan75 skrev 2009-07-10 10:56:28 följande:
    Tack för  fina kläder fick dem igår, sen vet du vart dina kik kid klänningar flyttar
    sega posten men bra att de kom fram.. du får väl slänga leggingsen om du inte vill använda dem, men de kan ju vara bra i sandlådan eller nåt kanske Tihi! Som tur är kommer iaf två av klänningarna passa i höst, för de är strl 116, men jag hoppas även den svarta i 110 passar.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 10:57:25 följande:
    Har nån "antiklänning" period just nu   Men  de lär ändras antar jag när hösten kommer hoppas jag Oj! Fyra storlekar   En favvis?
    ja, alltså, fyra strl kanske var att ta i Tre är som tur är köpta på rea..
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-07-10 10:58:41 följande:
    Hej hej alla! Hoppas allt är bra med alla... saknar er, men har inte riktigt haft ork att vara här. Har dock blivit lite molo beställt regnbåge 3/4tunika, klänning, lila stars klänning, vit med röda bubblor tröja o så trefärgad tröja till Lucas. Lite irriterad mitt i alltihopa att jag fått vänta en månad på smågryns muddjeans.... betalade samma dag jag fick fakturan, tycker det är riktigt riktigt dåligt faktiskt. Inte ett ord heller om att hon har semester, mycket att göra eller nåt...
    kram {#lang_emotions_heart} vad roligt med lite nytt Molo på väg iaf! men OJ, vad länge du fått vänta på byxorna Om man tagit på sig för mycket får man väl meddela det? Eller ha beställningsstopp ett tag..
  • snigelina
    maggan75 skrev 2009-07-10 10:59:19 följande:
    legginsen var ju jättefina , tyckte jag  i varje fall ........
    vad bra De är välanvända och det syns ju kanske lite förstås.. Men huvudsaken är att de kommer till användning!
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 11:01:17 följande:
    Å men jag e lite less på pärlorna just nu åxå V 9 e hon i och jag fortsätter hålla tummarna stenhårt varje dag framöver!!
    Oh, spännande! Visst är det första barnet? Jag har också en preggosyster
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14