Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MejaKiZnic skrev 2009-09-23 22:29:36 följande:
    www.hummel.dk/Fashion/Kids/Clothes/~/media/Fa...Fick hem denna idag, var enorm på Tips på några tillbehör till kall vinter?
    var den stor?? vilken strl tog du och hur lång är hon?? vad för tillbehör söker du?? mössa??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Magda78 skrev 2009-09-23 22:34:55 följande:
    Hittar ni dessa fina Hummeloveraller i någon shop i Sverige eller beställer ni direkt från Danmark?Sedan undrar jag om det är någon som vet var man kan hitta Molos babymössor med knytband i stl L? Någon shop som har kvar?
    hummel turkos och även en ljus rosa finns hos llm
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 22:34:14 följande:
    Sån ska Bubblis INTE få
    haha nää inte isabel heller
    saturnina skrev 2009-09-23 22:35:01 följande:
    Det är inne honey boney. Fuskpäls går som smör. Sen skulle jag ju inte sätta på min en själv fstås. Jag provade en här hemma och min man undrade om jag skulle byta yrke. asg Vi börjar nog bli gamla...
    hehe jag har aldrig varit nån modeslav som tur är
    hehe ska du byta yrke
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 22:36:05 följande:
    Nä dags o varva ner framför tv:n så man kan sova inatt Cu sötisar!!Ni e bäst allihop de vet ni va Upp piggande och snällast i världen!! Lööööv joo!!GOD NATT!
    sov gott gumman
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 10:25:37 följande:
    Ja jag skulle också kunna göra likadant I går borstade jag först tänderna med ansiktsrengöring*tröttmössa* Lite Loreal innan tandkräm är väl smaskens
    mmm mumsigt. jag råkade göra nått ÄNNU äckligare när jag ammade, jag råkade ta idominsalva istället för tandkräm {#lang_emotions_throwup}
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-24 10:31:26 följande:
    Jag äger inte ens en tumlare men försöker få hem en hit just pga lurvarna...De blir så stela utan tumling.Nåja, i julklapp kanske jag får en tumlare eller nåt.
    hahah konstaterat och klart, vi i denna tråden är inte riktigt friska köper en tumlare för att molo lurvisarna ska bli mjukare
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 10:36:23 följande:
    Ja tomten kommer förbi med en här iaf- ska jag skicka rödmössan vidare hem till också? Jaa jag väntar och väntar på min vändning..Visst att pyttebebisar är söta och luktar gott men seriöst så är den allra första tiden bra pestig..Jag vill ha jul typ imorgon,då börjar det bli roligt
    ja man kan känna så när man är uppe i det, men sen minns man ändå tiden som sååå underbar!! visst är det konstigt att man ofta glömmer allt det jobbiga?! det enda man minns är de gångerna man står och tittar på dom när dom sover så sött och hur underbart gott dom luktar {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 10:38:43 följande:
    Idominsalva är nog värre ja..förra veckan tvättade jag håret med Stoffes rakgel Kan säga att shampo efteråt INTE tar bort manslukten
    hahah du är ju för söt fick du dina pannkakor igår?
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 10:43:02 följande:
    Jo man glömmer alldeles för fort..det märkte jag när lillasyster skulle ut Men ljuvliga är de små liven Japps- Stoffe stekte pannkakor som en Gud Jaaa- liten Max måste hämtas kl 13 men innan dess absolut
    vilken karl du har {#lang_emotions_flower}
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-24 10:43:32 följande:
    Jaa, vad ska jag annars ha den till??? Tumlar inga andra kläder och har aldrig gjort, men jag tjatar mig blå om en lurvtumlare, fattar inte alls varför sambon inte nappar på det?
    haha, ojoj stackars våra män
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-24 10:38:35 följande:
    Och jag är tvärtom. Vill att bebisen ska vara sådär liten och pluttig hur länge som helst. Och nu sörjer jag att jag aldrig mer ska ha någon mer bebis... Börjar kännas på riktigt nu...Hoppas på att bli mormor tidigt istället.
    jaa jag ÄLSKAR också den tiden
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-09-24 11:32:00 följande:
    passa på att vila upp dig nu inanna nya bebben kommer för sen blir det allt annat än lugnt jag har lagt in lite shopping i bt och jag städar och väntar på min bror som skall komma och hälsa på idag. Några lunchtips på "nyttig mat" jag kan bjuda honom på???. han gillar inte sallad 
    gillar han inga grönsaker??

annars älskar jag pastasallad med strimlad skinka eller kyckling. där kan man ju kasta i vilka grönsaker man vill... och med lite min creme fraishe så är lunchen komplett

fiiina barnen i bildis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14