Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smileycat skrev 2009-09-24 11:17:27 följande:
    HEEEJ! Long time no writing Verkar som om lillknoddas håller sig någorlunda ok nu så man får liitelite tid över till annat..Han har nämligen fått för sig att han kan gå och göra typ allt annat än vad en bebis ska göra.. Och blir såå arg när han ramlar eller saker inte går sin väg nu nu är det att underhålla honom heeeela tiden som gäller.. Vad händer här då?? Ngt kul?
    du måste visa bilder på honom juuuuu
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-09-24 11:41:09 följande:
    Ja pasta sallad är ju också bra Snabbt att göra med, kan ju skippa sallad och lägga i lite gurka och paprika Jag har gått ner 4 kg nu, hur går det för dig???Tack för fina orden om mina älsklingarIsabelll börjar se riktigt busig ut på bilderna nu, tar hon efter lillebror ???
    jag jag har aldrig sallad i

jag har också gått ner 4kg. nu har jag varit magsjuk och efter det brukar min kropp suga åt sig allt den kan så jag brukar gå upp lite efteråt.. men men på måndag när jag återhämtat mig helt är det nya tag igen

Hehe isabel kan vara en liten buse hon med

NU ska jag hämta barnen tog bara en halv dag idag, första dagen efter kräksjukan

KRamis alla
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 13:51:59 följande:
    Bubblan - SÅ fin Ida i bt!! Jag har letat förgäves efter de där klänningarna i evigheter nu Vill ha i alla möjliga färger men de dyker ju aldrig upp på T i rätt storlek o slut i alla butiker
    pling plong
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-24 13:53:55 följande:
    Tack!Jag hade toktröttnat på våra men nu fick jag tbax suget i morse   Dom sitter så förbaskat snyggt på!!Hoppas hoppas du hittar fler *håller tumsen*
    fiiina ida
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 13:59:44 följande:
    ÅHHHHH vad jag ÄLSKAR när det plingar såna svar i inboxen
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 14:10:54 följande:
    åååååhhhh VAD skådar mitt norra ögaK A T V I G och S A L G i samma mening!!! Som ljuv musik i mina små smultronöron
    ja med start den 6e {#lang_emotions_surprised} snart ju!!!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 14:13:24 följande:
    jaha precis när jag äntligen skulle pallra iväg till apoteket o få mig lite smärtstillande så började det ösregna Har iaf pratat med läkaren nu och ipren gel gick bra. Ska förmodligen få något starkare imorgon när vi ses, fick tid 10.40. Hoppas gelen hjälper lite så länge så jag kan sova inatt
    usch *kramar*
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 14:14:24 följande:
    Jäkligt snart med tanke på att Småfolk är den 2:a
    haha jaaa
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 14:15:45 följande:
    åhh jag vill också åka om man ändå kunde få ihop det med ett 3d/4d-ultraljud i Malmö också...då skulle det verkligen vara värt resan...men vågar jag åka...
    nä jag tycker inte det är värt det!! du ska ta det lugnt! kläderna är inte värda att riskera bebisen för!

Jag kommer inte heller kunna åka
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 14:19:10 följande:
    Nä just Katvig är ju så förbannat trångt o syreslöst också...o en massa knuffande...lätt o få en armbåge i magen där! Nä bäst o låta bli...särskilt om jag nu knäckt svanskotan också...läkaren sa att om så är fallet, eller om jag så "bara" har en spricka så ska vi nog börja tala om kejsarsnitt Jag som hanterat min förlossningsrädsla och helt ställt in mig på en naturlig förlossning nu, o så händer detta
    ja nä det är inte värt det!! jag förstår dig att det kan kännas som en besvikelse med kejsarsnitt MEN huvudsaken är ju att lille pedro kommer ut och är frisk och kry {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14