Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

tror ni det är lönt att lägga ut en aquaflower volangklänning på tradera nu eller ska man vänta till våren?? (obs INGEN annons, vill bara ha tips)

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 14:24:30 följande:
    Jo det förstås...självklart är det viktigast men känns så jäkla typiskt min otur detta Åhh hoppas att de tittar till pedro också imorgon då, kanske kan övertala dom till det Nu tror jag inte det är någon fara med pyret men jag föll ju ganska rejält så de kanske vill titta till honom/henne då...alltid kul med UL o skulle definitivt kunna pigga upp mig lite
    ja vad mysigt om du hade fått ett ul, det kan pigga upp vilken gråmulen dag som helst
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-24 14:25:16 följande:
    vänta med den  eller med ett högt utpris
    jaa jag sätter nog högre utrop då..
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 14:26:21 följande:
    Ja det tror jag man kan ju ha leggings till, prova tycker jag.
    jaa det är ju sant! skitsnyggt med lindex grå leggings till juuu. hmm nu blev jag sugen på att behålla den * hopplös*
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 14:26:59 följande:
    ååh ja det är ju en liten Pedro
    mm det en pedro är det {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 14:25:01 följande:
    Ja jag behöver inte ens rensa- det är bara att lägga ut för min del*fotat och klart* Men jag har ju inte en minut över numeraOch nu när jag pratade med Stoffe så säger att utan att blinka att jag ska åka och bara tala om när, så är han hemma Eller ja han sa" Det är du värd som får mig att må så bra" Min gosgubbe..eller så kan det spela in att han drömde mardrömmar om att jag ville skiljas inatt
    åhh drömde gosgubben din mardrömmar snäll han är
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 14:31:21 följande:
    haha det är som jag och den turkosa lurven då ena dagen ska den flytta och nästa dag MÅSTE jag spara den *suckar* vissa plagg fastnar bara...föresten 2 stl plagg än så länge.
    jaa visst gör dom!! denna är ju inte använd men åhh det är ju underbara aquaflower juu

hehe toppen linnet på t hade ju med funkat juu {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-24 14:35:37 följande:
    Känner mig lite dissad här. Men kanske bara jag som är trött. Gillar ju er alla men men....
    dissad?? det var väl flera som pratade med dig gumman! om hummel auktionen tex.. på vilket sätt känner du dig dissad?? inte vår mening ju
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 14:31:21 följande:
    haha det är som jag och den turkosa lurven då ena dagen ska den flytta och nästa dag MÅSTE jag spara den *suckar* vissa plagg fastnar bara...föresten 2 stl plagg än så länge.
    och förresten! den lurven måste ju stanna! underbar!!
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-24 14:36:26 följande:
    svårt att rensa i bland ..
    jaa gud ja! jag är hopplös på att rensa!! det var samma sak med overallerna. lillebror har en jacka/byxa och sen har han TRE overaller.. jag kan inte välja vilken jag ska sälja så jag måste behålla alla
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-24 14:39:11 följande:
    joo det var inte det jag tänkte på.Vet absolut att ni inte menar något illa. Men är trött o extra känslig. Så bättre att stänga ner sidan o vara glad en annan dag i stället man kan inte vara på topp alltid
    men snälla säg vad du tänkte på!! inte meningen alls ju!!

Men det är sant, man kan inte alltid vara på topp!
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 14:42:36 följande:
    eller hur...jag intalar mig själv det....missade den gråa med rosa kanter på T i förrgår och är så ilsken för det. hihi jo klart det är en liten grabb
    åhh missade du en på t trist!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14