• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym (Isa)
    Grönögat skrev 2009-07-13 18:28:55 följande:
    Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 18:25:29 följande:
    Ja ja sur skulle man ju bli, men inte skulle man skilja sig pga. en sådan småsak? Då är man ju rejält trångsynt i såna fall.
    Nej men som sagt sa kan forsta reaktionen vara oproportionelig och oresonlig. Sedan inser man vad det egentligen ar. Som jag skrivit innan hade jag inte velat forlora mitt livs karlek for en puss pa munnen - men forsta tanken hade nog varit det innan man hamtade sig. Det ar ju ett otroligt svek, vare sig det ar en puss pa munnen eller samlag. Det ar fortroendet som brutits. Sa man far ju tillata lite tid at det hela.
  • Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande:

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?
    en puss är inte otrohet
  • melon

Om en puss är otrohet eller inte beror på hur personen som blir utsatt för det upfattar det. Om man själv känner att det räknas som det så är det det.

• mollieboll

Vet inte om jag skulle klassa det som någon "tyngre" otrohet, men däremot om min karl hade varit så respektlös mot mig så hade han helt klart inte varit värd att ha ett förhållande med. Ett svek är det i vilket fall, men alla värderar vi otrohet olika. Respektera eller skit i att kommentera, det är väl de bästa alternativen, eller?

• puss
    Anonym skrev 2009-07-13 18:32:12 följande:
    Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande: en puss är inte otrohet
    nej, jag räknas inte.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Snuffisen

Skulle det vara jag som var i den situationen så tror jag inte att jag skulle klara av att leva med den personen. Är man tillsammans med någon och dessutom väntar barn med den mannen man älskar så är det ju inte det man förväntar sig. Oavsätt hur ledsen han är så måste de ju vara någon baktanke. Är han då missnöjd med det han har och ska få? Ne jag skulle inte kunna lita på en sådan man igen. Graviditet är ju en känslig sak och hoppas verkligen att du klarar dig igenom det här med nära och kära.

• Sweetheart86

Hej TS.. gissa om jag fick ont i magen när jag läste vad du skrivit!! Skulle jag varit med om samma sak så hade jag genast gått ifrån honom.. du vet "en gång otrogen alltid otrogen"

*kramar*

• viggooden

Tycker att ni är lite orättvisa vore han ett svin skulle han inte ha berättat det själv och sagt att han ångrade sej. Okej om han fick sova på soffan en natt men att separera verkar dumt. Tänk på att alla kan göra misstag även du. Förlåt honom med hela hjärtat och gå vidare tillsammans.

• Anonym
    viggooden skrev 2009-07-15 21:56:42 följande:
    Tycker att ni är lite orättvisa vore han ett svin skulle han inte ha berättat det själv och sagt att han ångrade sej. Okej om han fick sova på soffan en natt men att separera verkar dumt. Tänk på att alla kan göra misstag även du. Förlåt honom med hela hjärtat och gå vidare tillsammans.
    Vore han ens såååå kärleksfull så skulle han inte ens begått misstaget!
  • viggooden
    Anonym skrev 2009-07-15 21:58:54 följande:
    Vore han ens såååå kärleksfull så skulle han inte ens begått misstaget!
    Men man måste kunna förlåta och ge de man älskar en andra chans.
Svar på tråden Jävla idiot