• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Kamme

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:19:35 följande:

hur i hela världen gottgör man någon för en sådan sak?
    Nej du har rätt... det går inte...
    släng ut fanskapet och skicka han i elektriska stolen direkt istället!
  • Anonym

Amen, herregud...
  • smurfis75
    Tror att hon syftar på att han ska ge henne massa uppmärksamhet, massa rövslickeri och ursäkter helt enkelt.
    Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • Anonym (Isa)

TS - har han sagt varfor han gjorde det? Hur det hande? Det kanns ju som att det ar ren ratt stor grej i det hela...

• Anonym (Isa)
    smurfis75 skrev 2009-07-13 17:21:38 följande:
    Tror att hon syftar på att han ska ge henne massa uppmärksamhet, massa rövslickeri och ursäkter helt enkelt.
    Precis! Men sen maste hon ju ocksa bestamma sig for om hon ska forlata honom eller inte sa att de kan leva som vanligt och hon kan lita pa honom i framtiden. Men allt beror pa hur och vad som egentligen hande. Pussade hon honom och han pussade tillbaka utan att tanka forst? Det kan ju faktiskt handa, man blir sa chockad att man forst inte vet vad man gor. Eller pussades och kramades de lange medan de viskade sweet nothings i varandras oron?
  • Anonym (elin)
    smurfis75 skrev 2009-07-13 17:21:38 följande:
    allt det låter ju trevligt, men hur återskapar man tilliten?
  • Anonym (Hatar)

Han säger att det bara blev så. Känslorna tog överhand. Jag bara gråter o är arg. Hur förlåter man och går vidare ?

• Anonym (Isa)

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 17:24:29 följande:

Han säger att det bara blev så. Känslorna tog överhand. Jag bara gråter o är arg. Hur förlåter man och går vidare ?
    Kanslorna tog overhand? Later ju inte som en sa bra ursakt Sa vad sa han att det var, en puss och en kram? Eller att de pussades o kramades?
  • Anonym

Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 17:25:37 följande:

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 17:24:29 följande:
    Kanslorna tog overhand? Later ju inte som en sa bra ursakt Sa vad sa han att det var, en puss och en kram? Eller att de pussades o kramades?
    *En puss och en LÅNG kram
  • smurfis75
    Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:24:01 följande:
    allt det låter ju trevligt, men hur återskapar man tilliten?
    Han får väl förtjäna den igen, utan tillit finns inget förhållande men inte genom att hon blir en svartsjuk och snokande flickvän.
    Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
Svar på tråden Jävla idiot