• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym (Isa)

Anonym (Jaså?) skrev 2009-07-13 17:10:02 följande:

Om min man kom gående på gatan hållandes en annan i handen skulle jag klassa det som otrohet. Otrohet är så mycket mer än sex.
    Alltsa, jag hade blivit jattebesviken pa min man om han pussat nagon annan tjej pa munnen. Men ibland finns det ju vettiga forklaringar, och eftersom min man betyder extremt mycket for mig sa skulle jag inte bara dumpa honom i forsta taget! Hade inte kants riktigt klokt om vart forhallande hade avslutats pga en puss pa munnen.
  • cath82
    Maddisen80 skrev 2009-07-13 17:13:46 följande:
    tar man på någon annans bröst på en fest då när man själv ser på ?????????????????????????
    Absolut inte
  • Anonym (elin)

stå på dig, lyssna på vad ditt hjärta säger dig. du sätter själv dina gränser, och uppenbarligen förstår han själv att han gjort fel, då han gråter och ångrar sig. om det inte var fel gjort, varför skulle han då alls ångra sig?

• Kamme

"mamma... varför bor inte du och pappa ihop som lisas mamma och pappa?"
    "jo, förstår du... därför att när du låg i mammas mage pussade pappa en annan tjej och gav henne en lång kram"

Visst... en puckad sak att göra, absolut men det är väll knappast hela världen det här?
    Du har all rätt i världen att vara arg på honom och har en hel del fjäskande och ryggmassage att inkassera, men att slänga ut mannen för att han gett någon en puss när ni väntar barn... Get a grip... seriously...

• Anonym (Isa)
    Kamme skrev 2009-07-13 17:15:18 följande:
    "mamma... varför bor inte du och pappa ihop som lisas mamma och pappa?""jo, förstår du... därför att när du låg i mammas mage pussade pappa en annan tjej och gav henne en lång kram"Visst... en puckad sak att göra, absolut men det är väll knappast hela världen det här?Du har all rätt i världen att vara arg på honom och har en hel del fjäskande och ryggmassage att inkassera, men att slänga ut mannen för att han gett någon en puss när ni väntar barn... Get a grip... seriously...
    Precis min asikt...han har gjort fel och betett sig valdigt illa men knappast vart att forlora honom pga det va??
  • Maddisen80

Anonym jag kan skriva svenska, men kollar inte på tangentbordet när jag skriver , jävla mobbare du är

• smurfis75

Att lämna din man för en puss&kram är väl lite väl drastiskt, speciellt när ni väntar barn också?

Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • cath82

Tycker inte du bör lämna honom om det är första gången hoppas han gottgör dig nu ordenligt det kan du behöva du har en person i magen som är ERAN därför är du mer känslig också

• Anonym (elin)

Vad sägs om att fokusera på trådens ämne istället för att gnälla på varandra?

• Anonym (elin)
    cath82 skrev 2009-07-13 17:18:01 följande:
    Tycker inte du bör lämna honom om det är första gången hoppas han gottgör dig nu ordenligt det kan du behöva du har en person i magen som är ERAN därför är du mer känslig också
    hur i hela världen gottgör man någon för en sådan sak?
Svar på tråden Jävla idiot