• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • smurfis75
    Tokstolla skrev 2009-07-13 17:37:02 följande:
    Jag är så förvirrad av alla inlägg- Har han "bara pussats" eller har han haft sex med henne!?Bägge otrohet men jag tycker inte om att vara förvirrad! Stor kram till dig TS! Jag är själv gravid i v20 och om det hände mig skulle jag nog gå under. Jag tror dock att ni kan jobba runt det. Även om han borde göra det mesta jobbet.
    Handlar om en puss&kram.
    Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • Tokstolla

Ah, det var det jag trodde... men det var så mycket snack om penisar hit och dit.

TS. Personligen tror jag att man kan jobba på felsteg av den nivån.
    Jag önskar er lycka till!

• Anonym (Isa)
    Tokstolla skrev 2009-07-13 17:40:51 följande:
    Ah, det var det jag trodde... men det var så mycket snack om penisar hit och dit. TS. Personligen tror jag att man kan jobba på felsteg av den nivån. Jag önskar er lycka till!
    Penisar? Det missade jag!
  • Tokstolla

Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 17:41:43 följande:

Penisar? Det missade jag!
    inlägg 7 & 9... och sedan missade jag alla efterkommande inlägg av ngn anledning.
  • Fanatic

Som någon skrev här ovanför, otrohet på den här nivån (när de inte handlar om samlag) går nog att arbeta med om bägge verkligen vill..
    Sätt er ner och prata ut och försök komma fram till varför det blev såhär, och försök fixa det isåfall..

• Grönögat

Bara du kan avgöra vad som är otrohet för dig TS, men! Du överreagerar kraftigt, inte särskilt många skulle skilja sig på grund av en puss och en kram, oavsett hur lång kramen än var så länge inga könssafter utbyttes. Antingen skojar du med oss eller så är du ganska ung?

• Anonym (Isa)
    Grönögat skrev 2009-07-13 18:18:34 följande:
    Bara du kan avgöra vad som är otrohet för dig TS, men! Du överreagerar kraftigt, inte särskilt många skulle skilja sig på grund av en puss och en kram, oavsett hur lång kramen än var så länge inga könssafter utbyttes. Antingen skojar du med oss eller så är du ganska ung?
    Fast forsta reaktionen hade nog varit "dra at h***'" innan man lugnat ner sig och kan fa lite perspektiv pa det hela.
  • Grönögat

Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 18:25:29 följande:

Fast forsta reaktionen hade nog varit "dra at h***'" innan man lugnat ner sig och kan fa lite perspektiv pa det hela.
    Ja ja sur skulle man ju bli, men inte skulle man skilja sig pga. en sådan småsak? Då är man ju rejält trångsynt i såna fall.
  • Anonym

gör abort om det inte är för sent och kicka ut mannen eller så förlåter du honom och lever lycklig i alla era dagar

Svar på tråden Jävla idiot