• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym

Du ska ju inte stanna med honom bara för att ni ska ha barn tillsammans.
    Det behöver faktiskt inte vara det bästa för barnet.
    Går du omkring och är olycklig med den mannen så är ju inte det speciellt sunt för barnet heller.

• Anonym (Hatar)

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?

• DrFlygplan

Var det "bara" en kyss det handlade om eller var det sex också? Framgår inte riktigt

• Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande:

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?
    Men...? Hade han "bara" pussat henne...? Då är det ju en annan sak...
  • Anonym (Isa)

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande:

Pussat eller kysst?
  • Anonym (Hatar)
    DrFlygplan skrev 2009-07-13 16:57:14 följande:
    Var det "bara" en kyss det handlade om eller var det sex också? Framgår inte riktigt
    En puss och en lång kram. Han berättade det själv , han mådde så dåligt över det sa han. FYYY FAAAN.
  • Anonym (Hatar)

Varför är det en annan sak ifall de bara har pussats? Han har ju varit med henne.

• Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:10 följande:

En puss och en lång kram. Han berättade det själv , han mådde så dåligt över det sa han. FYYY FAAAN.
    Det är ju inte okej, men enligt mig så är det inte otrohet. Och om han har sån ångest för en liten puss så tror jag inte att han någonsin skulle kunna LIGGA med någon annan.
  • Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:58 följande:

Varför är det en annan sak ifall de bara har pussats? Han har ju varit med henne.
    Han har INTE "varit med henne".
  • Anonym

Vilken idiot, att vara otrogen när frun är gravid är skamligt dåligt. Oavsett om du kommer att förlåta honom eller inte så vill jag råda dig till att kasta ut honom. Han skall åtminstone få våndas ordentligt. Du har makten och det skall du tycker jag att du skall utnyttja. Om han kryper hem till henne vet du att han inte är värd att ha tillbaka. Om han fortsätter att visa att han ångrar sig bittert är han kanske värd en 2a chans, om det känns rätt för dig såklart. Om du tar tillbaka honom skall han åtminstone fått smaka på att otrohet inte går ostraffat förbi.

Stå på dig och lycka t

Svar på tråden Jävla idiot