• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym (Hatar)

Men man går väl inte runt o pussar alla folk man känner. Puss är otrohet tycker jag, jag skulle aldrig pussa nånannan

• Anonym

ENTER miss:

Stå på dig och lycka till med graviditeten!

• Maddisen80

Jag tycker hångel är otrohet, men är de puss så okey , men jag blev arg på min sambo ,han tafsade på en annans bröst ,min kompis 2 ggr på 2 fester ,men han kom inte ihåg nåt han va full ,så jag ger han en 3 chans ,men tänker på de ofta

• Anonym (elin)

ja, en puss är också otrohet

• Anonym (Hatar)
    Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:04:59 följande:
    Tack en som förstår.

Ni som inte tycker att en puss är otrohet har nog inte tänkt efter ordentligt.
  • Anonym (Isa)

En puss pa munnen och han berattade efterat? Det hade jag nog inte lamnat min man for!! Da har man kanske inte ett sadant djupt forhallande fran borjan? Nej det ska nog till varre an sa om jag ska forlora mitt livs karlek.

• DrFlygplan

Har ni satt upp några sådana "regler" i ert förhållande om vart ni tycker att gränserna går?

Är det en puss så tycker jag det går att förlåta men han borde givetvis vetat bättre och gett blanka fan i det.

• Anonym

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:04:59 följande:

Det beror ju helt och hållet på personen, men ordet otrohet innefattar sex.
  • Anonym (elin)

håller än en gång med TS. om min kille berättade en sådan sak skulle han åka ut på arslet fortare än han hann blinka. för även om det "bara" var en puss, så visar det något hos honom. nästa gång är det nog inte bara en puss. han har redan gått för långt, och tilliten är förlorad.

• Kamme

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:10 följande:

En puss och en lång kram. Han berättade det själv , han mådde så dåligt över det sa han. FYYY FAAAN.
    Oj... en LÅNG kram dessutom
Svar på tråden Jävla idiot