• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • mollieboll

Bara för att man förlåter eller ger nån en andra chans innebär inte att man måste bo ihop.
    Dessutom kan jag tycka (för att citera bla Persbrandt), en kyss eller kram kan vara fan så mycket intimare än ett skjut. Men det är min åsikt.

• Sweetheart86
    mollieboll skrev 2009-07-15 23:03:01 följande:
    Bara för att man förlåter eller ger nån en andra chans innebär inte att man måste bo ihop.Dessutom kan jag tycka (för att citera bla Persbrandt), en kyss eller kram kan vara fan så mycket intimare än ett skjut. Men det är min åsikt.
    Haha.. den va ju bäst!!
  • Anonym (väx upp!!!)

men väx upp, vilket jävla problem att disskutera. Han berättar själv för att han så ångerfull över en PUSS. Undrar om han kommer våga berätta något någonsin mer om reaktionen blir så här. Hur gamla är ni? Om man har tänkt att leva ett helt liv ihop och skaffa barn så får man nog klara av såna saker. Tänk när bebisen har kommit och du är ute igen och svänger dina lurviga. hoppas din man kan förlåta en puss och en kram för risken är stooor att det sker.

• FruLycklig

Orkar inte läsa hela tråden, men var otroheten en puss?

• mollieboll

Varför skulle risken vara stor att man låter nått sånt ske? Vissa har kanske karaktär nog att se till att det inte sker.

• Anonym (väx upp!!!)

en puss och en kram och han kom hem och berättade.

• mollieboll

Alla värderar saker olika, är det så jävla svårt att acceptera?

• LyckligtSlut

Ok, jag tror nog att du överreagerar lite, LÅTER det som. En puss och kram? Vad sa han mer, typ: "Jag ville så gärna in och knulla henne!" el vad? Isf fattar jag att du är arg... Varför är du arg över en puss? Pussar och kramar ni själva inte era vänner och släktingar?

• xzper

Googla på "kristendom monogami" och "svartsjuka". Läs på ordentligt. Det är 2009 nu kanske dags att gå ur svenska kyrkan till att börja med och inse hur hjärntvättade folk fortfarande är...

• Anonym
    xzper skrev 2009-07-16 01:52:20 följande:
    Googla på "kristendom monogami" och "svartsjuka". Läs på ordentligt. Det är 2009 nu kanske dags att gå ur svenska kyrkan till att börja med och inse hur hjärntvättade folk fortfarande är...
    Thumbs up
Svar på tråden Jävla idiot