• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym (vidrigt)

vissa saker kan man bara inte förlåta

• melon

Jag tycker att du ska strunta i om det räknas som otrohet eller inte. Otrohet är bara ett ord. Det viktigaste är vad du själv känner. Har det sårat dig? Kommer du kunna lita på honom igen? En puss kan vara en stor sak för vissa men en liten sak för andra. Om du känner att det är en stor sak för dig så är det så! Känn efter och prata om det.

• Anonym (elin)
    smurfis75 skrev 2009-07-13 17:26:37 följande:
    Han får väl förtjäna den igen, utan tillit finns inget förhållande men inte genom att hon blir en svartsjuk och snokande flickvän.
    och hur förtjänar man den? genom att inte göra om det? hur vet hon att han inte gör om det?
  • Anonym (Isa)

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:30:27 följande:

och hur förtjänar man den? genom att inte göra om det? hur vet hon att han inte gör om det?
    Det vet hon inte. Hon maste bestamma sig for om hon kan lita pa honom igen. Det ar upp till henne.
  • viseversa

Klart en puss på munnen är otrohet. Jag ser det som ett jättesvek iallafall och hadde blivigt såå ledsen om min sambo pussade en annan tjej på munnen. Förstår att du är ledsen och arg ts!

• smurfis75
    Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 17:31:35 följande:
    Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:30:27 följande: Det vet hon inte. Hon maste bestamma sig for om hon kan lita pa honom igen. Det ar upp till henne.
    Precis. Finns inga garantier i livet angående något! Kan ju lika gärna vara tjejen som är otrogen en dag ...
    Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • Anonym (elin)

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:30:27 följande:
    Det vet hon inte. Hon maste bestamma sig for om hon kan lita pa honom igen. Det ar upp till henne.
    det är ju det som är det hemska. det är upp till henne. trots att det är hans misstag
  • Anonym (Isa)

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:33:32 följande:

det är ju det som är det hemska. det är upp till henne. trots att det är hans misstag
    Hon kan valja att lamna honom. Men valjer hon att stanna sa maste hon, for sin egen skull, lita pa honom till 100% och lagga det som hande bakom sig. Naturligtvis maste han ocksa visa att han kan bli litad pa - men det funkar inte om han hela tiden maste bevisa for henne att han inte ska vara otrogen - man maste bygga ett forhallande pa tillit fran bagge hall.
  • Anonym (Isa)

Sahar ar det: han maste be om forlatelse och mena det till 100%. Och nar hon har godtagit forlatelsen maste hon gora det till 100%. Sedan maste de lagga det bakom sig.

• Tokstolla

Jag är så förvirrad av alla inlägg- Har han "bara pussats" eller har han haft sex med henne!?

Bägge otrohet men jag tycker inte om att vara förvirrad!

Stor kram till dig TS! Jag är själv gravid i v20 och om det hände mig skulle jag nog gå under. Jag tror dock att ni kan jobba runt det. Även om han borde göra det mesta jobbet.

Svar på tråden Jävla idiot