• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

vore jätte roligt att nu de sista veckorna fram till bf att följas åt ;) , prata funderingar ,vanka ,tankar om allt från dagen-namn-förlossning eller bara klaga eller vad som.
    hoppas de är fler där ute som vill följas åt...

• Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
  • vickey

tror att vår lille är fixerad ,var ruckbar endast för två veckor sedan och magen har sjunkt...

• Josse B
    vickey skrev 2009-07-17 19:56:44 följande:
    tror att vår lille är fixerad ,var ruckbar endast för två veckor sedan och magen har sjunkt...
    Ja, då är det nog inte länge kvar för eran del!!
  • Dreamy88

Väntar mitt första den 20e :)....
    Har legat med huvud nere sen v27, minst.. och är ruckbar, än så länge :)

• Evelinan

Detta är mitt andra och huvudet ligger neråt men är inte fixerat, inte ens ruckbart!
    Gick över 7 dagar men min dotter, hoppas på att det inte blir så denna gången också=)

• vickey

;) vi får väl se ...
    hur mår ni annars då tjejer? fler som har onda sammandragningar? i dag o i natt har varit jätte jobbigt,vaknat av att jag haft ont i ryggen, bäcknet, i dag har jag haft molnande värk hela dagen...
    o inte över än...
    kanske liten som säger att han vill ut snart ;) .
    *hoppas o längtar *

• Sazee
    vickey skrev 2009-07-17 21:46:08 följande:
    ;) vi får väl se ...hur mår ni annars då tjejer? fler som har onda sammandragningar? i dag o i natt har varit jätte jobbigt,vaknat av att jag haft ont i ryggen, bäcknet, i dag har jag haft molnande värk hela dagen... o inte över än... kanske liten som säger att han vill ut snart ;) .*hoppas o längtar *
    jag har haft foglossningar hela året så jag tycker att de är lite lättande att de avbryts med en annan smärta till och från ;) Har haft lite förvärkar men inget som har visat sig vilja fortsätta så de är väl bara att fortsätta vänta. :)
  • Josse B
    vickey skrev 2009-07-17 21:46:08 följande:
    ;) vi får väl se ...hur mår ni annars då tjejer? fler som har onda sammandragningar? i dag o i natt har varit jätte jobbigt,vaknat av att jag haft ont i ryggen, bäcknet, i dag har jag haft molnande värk hela dagen... o inte över än... kanske liten som säger att han vill ut snart ;) .*hoppas o längtar *
    Har inte så mycket sammandragningar, kommer för det mesta på kvällen, natten. Det som är lite jobbigt är den brännande strålande smärtan mot underlivet som man nu känner ofta när man är ute och går. (bebisen ligger väl mot en nerv)
    Men jag har märkt att mjölkpruduktionen är på G, kommer någon droppe ibland och det ser jag som positivt.
  • vickey

Josse B skrev 2009-07-18 15:46:05 följande:

Har inte så mycket sammandragningar, kommer för det mesta på kvällen, natten. Det som är lite jobbigt är den brännande strålande smärtan mot underlivet som man nu känner ofta när man är ute och går. (bebisen ligger väl mot en nerv) Men jag har märkt att mjölkpruduktionen är på G, kommer någon droppe ibland och det ser jag som positivt.
    asså ,mjölkproduction på g :), här är det bara stickande i brösten, förväntade mig lite att det skulle komma nån droppe eller så,men fått beerättat för mig i böcker o annat att allas startar inte innan, om det startar. vilket i alla fall jag hoppas på ;)
Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)