• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Novaliz
    LillemorR skrev 2009-09-13 20:38:17 följande:
    Det jag undrar är hur man gör för att öka FV det är en sedel bredvid. Jag vet inte vad det heter men man kan köpa för de på marknaden....Fattar någon vad det är jag försöker att förklara??
    ja o jag undrar oxå över dom
  • Underbara ungar
    Det jag undrar är hur man gör för att öka FV det är en sedel bredvid. Jag vet inte vad det heter men man kan köpa för de på marknaden....Fattar någon vad det är jag försöker att förklara??
    Dom gröna pengarna kan du bara öka genom att köpa nya med dina egna riktiga pengar från lönekontot
    Annars så ökar dom sakta, sakta av sig själv.
    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • Kaxmaja
    Läs bakåt i tråden. De flesta frågor har blivit svarade på flera gånger '

Sedlar får du någongång ibland. Och om du vill ha många så kan du betala in riktiga pengar.
  • Underbara ungar

Näe jag blev level 20 så kunde jag sätta både vindruvor och tomater... Det stod "bara" tomater innan jag fick level up. Är det nått nytt eller?

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • Kaxmaja
    Underbara ungar skrev 2009-09-13 20:53:11 följande:
    Näe jag blev level 20 så kunde jag sätta både vindruvor och tomater... Det stod "bara" tomater innan jag fick level up. Är det nått nytt eller?
    ibland kommer det nya grejjer man kan køpa hux flux. Typ aleovera, grapes
  • Maiko

wee, fick precis tag i en ugly duckling . Någon som vet vad som händer med dem efter 3 dagar?

• LillemorR

jaha då fattar jag vad de är till för och sällan att jag är SÅÅÅÅ beroende på FV att jag sätter in riktiga pengar för att kunna spela..haha
    är det någon som är såååå korkad???

• Laire
    Maiko skrev 2009-09-13 23:21:52 följande:
    wee, fick precis tag i en ugly duckling . Någon som vet vad som händer med dem efter 3 dagar?
    Det är väl likadant som de svarta fåren? Man skördar samma sak som de vanliga djuren, ev  med mer pengar (de svarta fåren ger ju dubbelt så bra betalt som de vita)
  • Maiko
    Laire skrev 2009-09-13 23:24:25 följande:
    Det är väl likadant som de svarta fåren? Man skördar samma sak som de vanliga djuren, ev  med mer pengar (de svarta fåren ger ju dubbelt så bra betalt som de vita)
    De skulle vara ngt särskilt med dem, eller de finns ett rykte om det eftersom de är så svåra att få tag på. Men ingen verkar veta :), eller så är de bara som vanliga djur..
  • Spicy Women

Äntligen har jag fått tag på en ful ankunge och ful var den.

Svar på tråden FarmWille - FB