• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Hugo Boss

När blir ugly ducklings svanar?? jag fick ett meddelande om att ngns hade blivit det..men jag har två å dom är fortafarnde små söta (hmmpp, FULA) saker =)

kaos..jo jag tackar!!
  • kokulan

Hugo Boss skrev 2009-09-14 10:25:59 följande:

När blir ugly ducklings svanar?? jag fick ett meddelande om att ngns hade blivit det..men jag har två å dom är fortafarnde små söta (hmmpp, FULA) saker =)
    Vänta när de är 100% klara och då kan du inte längre "collecta", då "transformar" du den.
    Synd, för jag gillade den fula ankungen. Nu har jag en svan istället.
  • 080614
    Maiko skrev 2009-09-13 23:21:52 följande:
    wee, fick precis tag i en ugly duckling . Någon som vet vad som händer med dem efter 3 dagar?
    En kompis till mig hade förvandlat sin fula ankunge till en svan idag!
  • Ts Mamma

Jag har addat några i tråden nu, för jag behöver verkligen fler grannar...

Är det någon mer som vill ha en bra granne som är inne varje dag, någongån i alla fall så kan ni adda mig...

[email protected]

~ Mamma till världens underbaraste prinsessa ~ * ~ ciccilin.blogspot.com ~
  • 02Smulan

Jag har också fått tag på en ugly duckling, haha va kul att den blir en svan sen då!

• Laire

Jag adopterade en ko idag! Dock var den fläckig och ser ut precis som de andra Stod inget om att kon var "diffrent" som på duckling eller black sheep... Tro om det kommer gå att adoptera alla de vanliga djuren...

• 02Smulan
    Laire skrev 2009-09-14 15:49:00 följande:
    Jag adopterade en ko idag! Dock var den fläckig och ser ut precis som de andra Stod inget om att kon var "diffrent" som på duckling eller black sheep... Tro om det kommer gå att adoptera alla de vanliga djuren...
    Va skumt!
    De jag har adopterat har varit bruna kor (som ger chokladmjölk), svarta får samt en ugly duckling.
  • Spicy Women

Jag har också adopterat en vanlig ko.

• mammatalman

halloj. Jag kommer tyvärr acceptera fler vänner på facebook. (om det inte är nån jag känner) hihi. för jag har så många grannar på farmville nu att det känns som om jag bor i ett höghus o inte på landet :)

Svar på tråden FarmWille - FB