• Svar på tråden FarmWille - FB
  • MySweetChocolate

Någon som vet en liknande tråd fast om Mafia Wars? Jag är helt vilsen i den djungeln!

• strenua
    MySweetChocolate skrev 2009-09-14 18:14:10 följande:
    Någon som vet en liknande tråd fast om Mafia Wars? Jag är helt vilsen i den djungeln!
    Där kan nog jag hjälpa dig, jag är proffs ;)
  • MySweetChocolate
    strenua skrev 2009-09-14 18:21:27 följande:
    Där kan nog jag hjälpa dig, jag är proffs ;)
    Åh, vad bra! Jag fattar inte riktigt vad det går ut på... Ska man bara göra alla dessa uppdrag som finns?
  • strenua
    MySweetChocolate skrev 2009-09-14 18:37:23 följande:
    Åh, vad bra! Jag fattar inte riktigt vad det går ut på... Ska man bara göra alla dessa uppdrag som finns?
    Ja, ungefär så är det :)
  • MySweetChocolate
    strenua skrev 2009-09-14 19:11:23 följande:
    Ja, ungefär så är det :)
    Men alla dessa folk som ger en stryk och snor pengar av en, vad gör man med dem? Hahaha
  • Lortdocka
    MySweetChocolate skrev 2009-09-14 20:29:24 följande:
    Men alla dessa folk som ger en stryk och snor pengar av en, vad gör man med dem? Hahaha
    What?!?!?!
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • MySweetChocolate
    Lortdocka skrev 2009-09-14 20:33:22 följande:
    What?!?!?!
    Ja, om man går in på "Hem" så står det ju "Du blev attackerad av *****, du tog 15 skada samt blev bestulen på 17.350 dollar."

Vad gör man åt dessa typer? Och vad menar med när det står "Du tjänade som Don ***** capo, tillsammans spöade ni ***** ******** och du fick 10.500 dollar för det."

Jag fattar inte det där!
  • kokulan

Starta en mafiawar tråd vet ja! Jag sökte och hittade ingen. Och eftersom jag inte spelar mafiawar vill jag inte starta en.

• MySweetChocolate
    kokulan skrev 2009-09-14 21:00:10 följande:
    Starta en mafiawar tråd vet ja! Jag sökte och hittade ingen. Och eftersom jag inte spelar mafiawar vill jag inte starta en.
    Gjort.

Här finns den för alla som vill! www.familjeliv.se/Forum-5-84/m47260483.html
Svar på tråden FarmWille - FB