• Svar på tråden FarmWille - FB
  • strenua
    MySweetChocolate skrev 2009-09-14 20:29:24 följande:
    Men alla dessa folk som ger en stryk och snor pengar av en, vad gör man med dem? Hahaha
    Man sätter dem på "listan" så att de blir mördade, mohaha :D
  • Lortdocka
    MySweetChocolate skrev 2009-09-14 20:43:40 följande:
    Ja, om man går in på "Hem" så står det ju "Du blev attackerad av *****, du tog 15 skada samt blev bestulen på 17.350 dollar."Vad gör man åt dessa typer? Och vad menar med när det står "Du tjänade som Don ***** capo, tillsammans spöade ni ***** ******** och du fick 10.500 dollar för det."Jag fattar inte det där!
    Aha, du snackar maffiawars, men här snackas det ju farmville! Stick till en egen tråd va! 
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • strenua

Nu finns det en tråd för det också, förlåt för trådkap där :)

• hyperballad

haha jag blev helt förvirrad här, blev glad jag hittade en Fv tråd o så stod här om mord o hot o grejjer haha
    tänkte att nu har djuren blivit helt bananas

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • moonweb

Hur gör man för att adoptera djur och få Animal Shelter-ribbons?

Det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Kaxmaja
    moonweb skrev 2009-09-15 07:43:58 följande:
    Hur gör man för att adoptera djur och få Animal Shelter-ribbons?
    Hux flux då man är på sin farm kommer det upp att man hittat en ko, får, ful ankunge tex och frågan om man vill adoptera bort den. JA de vill man. Då kommer den upp på startsidan på facebook. Den førsta av dina kompisar som trycker på den och accepterar att ge den ett nytt hem får adoptera den.
  • moonweb
    Kaxmaja skrev 2009-09-15 07:59:50 följande:
    Hux flux då man är på sin farm kommer det upp att man hittat en ko, får, ful ankunge tex och frågan om man vill adoptera bort den. JA de vill man. Då kommer den upp på startsidan på facebook. Den førsta av dina kompisar som trycker på den och accepterar att ge den ett nytt hem får adoptera den.
    Så det är bara att vänta då, med andra ord? Är på level 15 nu, har inte sett något sånt ännu, så det verkar vara ganska sällan det dyker upp sånt då?
  • Kaxmaja
    moonweb skrev 2009-09-15 08:01:54 följande:
    Så det är bara att vänta då, med andra ord? Är på level 15 nu, har inte sett något sånt ännu, så det verkar vara ganska sällan det dyker upp sånt då?
    japp bara att vänta. Før att kunna adoptera måste du ha startsidan på facebook uppe. det är där de läggs ut
  • Ts Mamma
    moonweb skrev 2009-09-15 08:01:54 följande:
    Är på 16 och har sett 5-6 stycken men lyckats "#knipa" tre av dem...=)

Jag behöver förresten 4 grannar till...{#lang_emotions_dreamer}
    ~ Mamma till världens underbaraste prinsessa ~ * ~ ciccilin.blogspot.com ~
  • moonweb
    Ts Mamma skrev 2009-09-15 09:58:12 följande:
    Är på 16 och har sett 5-6 stycken men lyckats "#knipa" tre av dem...=) Jag behöver förresten 4 grannar till...
    Lägg gärna till mig som granne, jag har slut på requests! leni110@hotmail.com
    {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden FarmWille - FB