• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker
    UnderYtan skrev 2009-09-18 11:20:33 följande:
    Svanfjädrar får du av svanarna.
    Bra, de måste väl ge bättre betalt än andfjädrarna
  • UnderYtan

Metropolis Diana

För att skapa bokmärke:

Gå in på Farmville. När du är därinne så trycker du på inställningar uppe till höger (bredvid ditt namn) Då kommer en liten rullist upp där det står inställningar för Farmville. Klicka där så kan du lägga till så att ett bokmärke hamnar längst ned till vänster på din facebooksida.

• Kreativ

först tyckte jag det var coolt att djurenkan gå omkring. Men nu ser jag att de gömmer sig ju bakom grejer, så då missar jag ju att de är ärdiga o ska klickas på! Så jag funderar på att bura in dem igen

Melvin 060609, Ida 080426
  • Metropolis Diana
    UnderYtan skrev 2009-09-18 11:23:14 följande:
    Metropolis DianaFör att skapa bokmärke: Gå in på Farmville. När du är därinne så trycker du på inställningar uppe till höger (bredvid ditt namn) Då kommer en liten rullist upp där det står inställningar för Farmville. Klicka där så kan du lägga till så att ett bokmärke hamnar längst ned till vänster på din facebooksida.
    Okey, tack ska prova :D
  • UnderYtan

Gud jag har hundratals djur. Skulle inte kunna låta dom gå fritt runt. Blir ju kalasjobbigt :)

Jag undrar när dom egentligen ska släppa de två sista storleksuppgraderingarna på farmen? Jag behöver definitivt mer utrymme och känner mig lite irriterad på "Coming soon".

• Loup Garou

Fanns där inte en egen tråf för spelare dom bhövde grannar? För jag behöver fler!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • krakel

va räknas som unika gåvorr... som man ska få som gåva för att få rosett???

• Laire
    krakel skrev 2009-09-18 22:15:27 följande:
    va räknas som unika gåvorr... som man ska få som gåva för att få rosett???
    Unika är bara att det ska vara en av varje, hur många som krävs står i "ribbon"-menyn. Du får ingen ribbon om du har fem cherry trees, men har du ett cherry, ett grape, ett apple etc. så får du ett. Därför måste du ha vänner med hög status för att kunna få de högsta ribbons, eftersom dina vänner måste ha låst upp såpass mågna gåvor att de kan bli 21 unika.
  • Småtokig
    Laire skrev 2009-09-18 22:59:10 följande:
    Unika är bara att det ska vara en av varje, hur många som krävs står i "ribbon"-menyn. Du får ingen ribbon om du har fem cherry trees, men har du ett cherry, ett grape, ett apple etc. så får du ett. Därför måste du ha vänner med hög status för att kunna få de högsta ribbons, eftersom dina vänner måste ha låst upp såpass mågna gåvor att de kan bli 21 unika.
    Skickade till dig å¨Facebook men glömde skriva att det var som granne i Farmville
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
Svar på tråden FarmWille - FB