• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Spicy Women
    Kreativ skrev 2009-09-15 17:02:14 följande:
    jamen då var det ju vad jag trodde.. men hur får man svamp av grisar?! *trög*
    De spårar tryffeln och samlar in den.
  • Kreativ

haha va långsökt... men då vet jag.

vad segt det går när man nått högre upp i nivår.. är på level 26 o det känns som det aldrig går framåt, o då är jag ändå aktiv! (arbetslös ) Det var roligare när det var lättare att nå nivåer

Melvin 060609, Ida 080426
  • queenofangels

måste fråga o se om de någon som vet om kan köper bensin för dom andra pengarna som man har extremt lite av. om man köper 10ggr får man då så de kan sen öka med 10 istället för en senare? hoppas ni förstår.

för nu ahr man ju 3 olika fordon men ja har bara bensin till knappt en.

• Premismamma

Hej
    Här är en till som är fast i farmville. Men vad gör ni här? Hur skickar man saker till varandra utan att logga sig på varandras facebook.

• 02Smulan
    queenofangels skrev 2009-09-15 20:40:42 följande:
    måste fråga o se om de någon som vet om kan köper bensin för dom andra pengarna som man har extremt lite av. om man köper 10ggr får man då så de kan sen öka med 10 istället för en senare? hoppas ni förstår.för nu ahr man ju 3 olika fordon men ja har bara bensin till knappt en.
    Nä det är bara "originaldunken" som fylls på tyvärr.
  • Lortdocka
    queenofangels skrev 2009-09-15 20:40:42 följande:
    måste fråga o se om de någon som vet om kan köper bensin för dom andra pengarna som man har extremt lite av. om man köper 10ggr får man då så de kan sen öka med 10 istället för en senare? hoppas ni förstår.för nu ahr man ju 3 olika fordon men ja har bara bensin till knappt en.
    De tankar man kan köpa är bara engångsprylar, alltså när du har tömt den tanken du köpte så har du bara kvar den "vanliga", den du köpte försvinner när den är tom... Jag köpte en och testade... Blev mega-besviken... Maskinerna hjälper ju ingenting eftersom bränslet tar slut redan innan man ens plogat allting...
    USELT! Kan man inte göra uppror mot det någonstans...?
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • hej hopp fallera
    Laire skrev 2009-09-15 15:25:24 följande:
    Finns det flera olika steg i vad man får när man hjälper sina grannar?Jag körde min runda som vanligt och i början på de lägsta fick jag 20 coins och 5 xp, men nu på de högsta ser jag att jag bara får 5 coins och 1 xp! Surt! Speciellt eftersom de farmarna är så sega att ladda in eftersom de har så mycket saker...
    Kopierar från FarmVilles FAQ:

Q: How often can I work for my neighbors?

You may work for your neighbor once per day. The first 20 neighbors you visit will give you 20 coins/5 exp. Each neighbor over 20, will give you 5 coins/1 exp
  • hej hopp fallera
    Lortdocka skrev 2009-09-15 21:44:52 följande:
    De tankar man kan köpa är bara engångsprylar, alltså när du har tömt den tanken du köpte så har du bara kvar den "vanliga", den du köpte försvinner när den är tom... Jag köpte en och testade... Blev mega-besviken... Maskinerna hjälper ju ingenting eftersom bränslet tar slut redan innan man ens plogat allting... USELT! Kan man inte göra uppror mot det någonstans...?
    Du kan gå in på forumet och ge det som förslag till förbättring under rubriken Suggestions.
  • kokulan
    Premismamma skrev 2009-09-15 21:31:29 följande:
    Hej Här är en till som är fast i farmville. Men vad gör ni här? Hur skickar man saker till varandra utan att logga sig på varandras facebook.
    Inte behöver man logga in sig hos varandra, däremot vara vän med varandra. Eller hur menar du?
Svar på tråden FarmWille - FB