• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Lilla Hanna

Jag är helt beroende av farmville Har spelat en månad och är level 30 FV fastnade jag för direkt, FT tyckte jag var rätt tråkigt i början, men nu är jag level 20 och kan göra mer grejer... Tycker dock att skördningstiderna är dåligare på FT...

• Liljan77

Hoppar inte här.Har fastnat på både fv o ft.
    Fast ft ligger lite på paus,då jag håller på å möblerar om o försöker få till mitt vattenfall.
    Jag behöver grannar i fv.
    fiona7@spray.se

Någon som vet hur mycke man måste skörda varje gröda,för att få en stjärna?

• UnderYtan

Ni som haft problem med att sätta ut elefanterna. Jag kunde sätta ut mina elefanter men sen nästa gång jag gick in i spelet så var dom tillbaka i giftboxen. Jätteirriterande. Men så försökte jag en sista gång igår och då gick det så är alla mina ute.

• Em00

Förstår inte att folk har såna problem att läsa ts, och koppla ihop saker i skallen... =/

• Mimmi86

Vad är de dom pratar om ang FT???? Är det fish tank eller vad?
    Måste säga vad svårt det är att få komma upp i level på FV när man är mellan på runt 27-30 tar ju evigheter... =/

• Liljan77

Folk?

Em00 skrev 2009-10-04 16:01:15 följande:
    Förstår inte att folk har såna problem att läsa ts, och koppla ihop saker i skallen... =/
  • LinaoMatilda
    Mimmi86 skrev 2009-10-04 16:45:06 följande:
    Vad är de dom pratar om ang FT???? Är det fish tank eller vad? Måste säga vad svårt det är att få komma upp i level på FV när man är mellan på runt 27-30 tar ju evigheter... =/
    Det bästa tycker jag är att spara pengar och köpa stora eller dyra byggnader. Då går det rätt fort att komma upp i level.
  • Liljan77

FT=farm town.Typ samma som farmville,men på farmtown så kan man jobba för andra o chatta.

Att komma upp på nästa nivå då man passerat 30,tar jättelång tid.
    Jag har en granne som e på nivå 54.Undrar hur länge han/hon har spelat.

Någon som vet hur de funkar med *not spoild gifts*?
    Jag har testat men inte fått de rätt än.

• sholof
    Liljan77 skrev 2009-10-04 19:44:27 följande:
    FT=farm town.Typ samma som farmville,men på farmtown så kan man jobba för andra o chatta.Att komma upp på nästa nivå då man passerat 30,tar jättelång tid.Jag har en granne som e på nivå 54.Undrar hur länge han/hon har spelat.Någon som vet hur de funkar med *not spoild gifts*?Jag har testat men inte fått de rätt än.
    Vad är det du inte fått rätt? Sista ribbonen? Du ska ha en gift av varje för att få den....så du ska inte samla flera av samma sort, det räknas inte in i giften ni behöver.
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
Svar på tråden FarmWille - FB