• Svar på tråden FarmWille - FB
  • gealach
    sholof skrev 2009-10-08 18:05:24 följande:
    spökträdet är bara som dekoration va?
    Japp, det verkar så!
  • lia76

Är rätt så nu på FV nu men har en fundering.
    Jag har nu 9 farmcash (vet att jag får en för varje level).
    Sparar dem nu så jag kan köpa något för dem.
    Undrar nu... Om jag köper något för 7 farmcash dras det då så jag bara har 2 farmcash kvar? Eller får jag ändå behålla dem och bygga på eftersom de styrs av vilken level jag är?

Om du möter någon som beter sej som ett svin, har h*n troligtvis drabbats av svininfluensan!
  • Kaxmaja
    lia76 skrev 2009-10-08 19:25:05 följande:
    Är rätt så nu på FV nu men har en fundering. Jag har nu 9 farmcash (vet att jag får en för varje level). Sparar dem nu så jag kan köpa något för dem. Undrar nu... Om jag köper något för 7 farmcash dras det då så jag bara har 2 farmcash kvar? Eller får jag ändå behålla dem och bygga på eftersom de styrs av vilken level jag är?
    de dras av
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • lia76
    Kaxmaja skrev 2009-10-08 19:30:10 följande:
    de dras av
    som jag misstänkte då
    Vågade inte handla något ifall det var så... men borde ju vara så nu när jag tänker efter hehe
    DÅ är det bara att fortsätta spara då
    Om du möter någon som beter sej som ett svin, har h*n troligtvis drabbats av svininfluensan!
  • sholof

fast jag vet inte riktigt vad jag ska ha mina farmcash till...

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • kokulan

Jag har slösat mina, har 2 fast jag är på level 29. Har köpt mest bensinpåfyllning lata dagar.

• Kreativ

jag sparar mina så jag kan utöka farmen när dom får tummen ur o tar bort "coming soon".... för jag har inte grannar så det räcker till utökning för coins, gissar jag. Annars köper jagväl ett schysst hus somger många XP, sen är jag kär i vätten också, den skulle jag vilja ha!

Melvin 060609, Ida 080426
  • Kenzie
    kokulan skrev 2009-10-08 21:26:30 följande:
    Jag har slösat mina, har 2 fast jag är på level 29. Har köpt mest bensinpåfyllning lata dagar.
    Men hur funkar det när man köper bensin för farmville cash, slutar det att fyllas på gratis då?
  • kokulan
    Kenzie skrev 2009-10-08 23:13:50 följande:
    Men hur funkar det när man köper bensin för farmville cash, slutar det att fyllas på gratis då?
    Nej, men du får en (eller hur många du nu köper) full tank till att använda direkt. En tank räcker ju inte till att skörda. plöja och så på en gång.
  • luzorsus

ser på någon av de nya bilderna att man som kan bygga staket på höjden....hur gör man det?

Svar på tråden FarmWille - FB