• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kreativ

Jag är också besviken på elefanterna. De tar upp halva gården, tar lång tid på sig, o ger bara 125... nä, jag tror faktiskt att mina ryker. Behåller kanske ett par för att de är söta, men hela det där gänget är bara irriterande att ha! Köper kossor för pengarna, så jag kan få ribbons snart

Melvin 060609, Ida 080426
  • caropia
    CrazyCarro skrev 2009-10-03 11:05:48 följande:
    fråga: måste man vara "vänner" på fb för att kunna vara grannar på farmville?
    Japp...
  • sholof
    Kreativ skrev 2009-10-03 10:59:42 följande:
    Jag är också besviken på elefanterna. De tar upp halva gården, tar lång tid på sig, o ger bara 125... nä, jag tror faktiskt att mina ryker. Behåller kanske ett par för att de är söta, men hela det där gänget är bara irriterande att ha! Köper kossor för pengarna, så jag kan få ribbons snart
    Köp kycklingar istället, de tar ju mindre plats...o då får man plats med fler.

Mina elefanter ryker oxå nu, har typ 17 i giftboxen som jag inte har satt ut. Får ta o sälja dom.
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Multignutten

Man kan inte sätta ut elefanterna, maken hade flera stycken i sin giftbox men det gick inte. Antar att det beror på att de inte finns i spelet längre... surt.

• sholof

Jag kan fortfarande sätte ut de jag har i min giftbox. Om det inte hade varit för att spelet är out of synk hela tiden....

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Yinsan

Kunde sätta ut mina också och sälja dem, nu är alla bort utan två!

• Mama Africa
    mrsjonte skrev 2009-10-02 17:22:35 följande:
    [citat]
    Puffar på........behöver fler grannar!!!
Svar på tråden FarmWille - FB