• Svar på tråden FarmWille - FB
  • mysmarre73
    UnderYtan skrev 2009-10-06 17:19:20 följande:
    myssmarredet är det ingen som vet. Det har stått coming soon aslänge nu.
    oki drygt o vänta man har ju ingen plats kvar
  • Loup Garou

Jag blir också mer och mer irriterad på "coming soon" *grr* jag är också på level 30 och det går SÅ trögt och inte har jag lyckats med att ta ngn stjärna än!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Är på level 28 och har tagit 2 stjärnor. Jordgubbar och pumpor.

• Kreativ

ja stjärnorna verkar jag kunna få ihop, har tagit första stjärnan på en del nu. Det är bara att skörda skörda skörda...   men jag har fgått sälja allt fint o roligt för att få plats med alla (jävla förbannade) träd o djur... längtar verkligen efter sista ribbonsen så jag kan få en fin farm sen!!!! För dendär utökningen orkar jag inte vänta på. Säkert kärvs sjutti-elva grannar också så jag ändå inte kan utöka. *pessimist*

Melvin 060609, Ida 080426
  • Finesse

Denna fråga kanske har kommit upp förut.. men jag orkar inte söka.. varför har dom tagit bort ribbons för shutterbug? jag hade ju bara sista blåa kvar

• Liljan77

Jag tycker de e bättre att de ser till att spelet inte kastar ut en hela tiden.Vet inte hur många gånger jag fått skörda om ikväll,då de kommit upp en ruta som talat om att *out of synk*Än att man kan förstora farmen mer.

Jag e på nivå 35 å de gär verkligen trögt...å ännu trögare när man får börja om igen.
    Jag fick en 2:a stjärna,fick då 75xp.Coinsen kommer jag inte ihåg.

Shutterbug vart jag bara glad åt att de försvann.Jag fick aldrig till de.
    Nått som jag verkligen inte gillar...e att de togit bort 1xp på peppar.Nu få man bara två,istället för tre.

• hallencreutz89

någon som vill bli min granne? behöver fler för o få ribbon

• Em00
    hallencreutz89 skrev 2009-10-08 00:59:39 följande:
    någon som vill bli min granne? behöver fler för o få ribbon
    kolla granntråden, läs ts.
  • Kaxmaja
    MrsQ skrev 2009-10-08 00:56:55 följande:
    Hmmm vad är det för stjärnor ni pratar om?
    man samlar masters och får stjärnor. Nån ny grej FW börjat med
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden FarmWille - FB