• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Smurfan JM
    sholof skrev 2009-10-05 08:23:47 följande:
    ååhhh, jag kommer ju inte alls in på FV idag!!! Jag är på level 30 så det går segt, o har nu 4 ribbons kvar. Kör på att iaf få de sista för djuren o träden.... De andra två känns omöjliga just nu. Får väl göra som ni o försöka samla stjärnor, men har inte fått någon än eftersom jag odlar lite av varje. Vad får man när man fått en stjärna?
    Lite XP och pengar får man för att klara en stjärna. Och så klart "äran" i att ha en avklarad stjärna. ;)
  • Suzy QX

Håller just på att spara till miljonvillan, är uppe i ca 350 000, men har största marken som finns att köpa nu, så det tickar på med pengar.

Men jag stör mig grymt mycket på att jag aldrig kommer att kunna få det finaste huset (om man inte köper fvdollar) eftersom det är omöjligt komma upp i den summan efter en gång gjort misstaget att slösa 20 fvd på förstoring av farmen (tänkte inte på att det var bättre köpa för mynt).

Skulle aldrig falla mig in att köpa låtsaspengar för riktiga heller.

• sholof

Nej det kommer att dröja innan man kan köpa den fina villan.

är det bara jag som inte kommer in där alls idag?

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Suzy QX

Smurfan JM skrev 2009-10-05 09:20:40 följande:

Lite XP och pengar får man för att klara en stjärna. Och så klart "äran" i att ha en avklarad stjärna. ;)
    Nä första stjärnan är inte mycket värd. 25 xp och 250 mynt. Får väl se vad nästa kan ge..
  • clavis

Någon här som kan hjälpa mig? Jag ska expandera till big family farm och det står att jag måste purchase the homestead first, vad betyder detta?

• turbomorsan
    clavis skrev 2009-10-06 09:51:37 följande:
    Någon här som kan hjälpa mig? Jag ska expandera till big family farm och det står att jag måste purchase the homestead first, vad betyder detta?
    man måste köpa storlekarna i tur o ordning, man kan tyvärr inte hoppa över de mindre storlekarna å gå direkt på de större
  • clavis
    turbomorsan skrev 2009-10-06 10:02:19 följande:
    man måste köpa storlekarna i tur o ordning, man kan tyvärr inte hoppa över de mindre storlekarna å gå direkt på de större
    Aha!!! Tack så hemskt mycket!!!
  • Flutterby

Nu har jag äntligen kommit upp till level 22, har "möblerat om en hel del så att jag fick plats med ett hus. Vill uppgradera, men saknar grannar. Jag är lite "blyg" av mig, så jag håller mig till existerande FB-vänner o de är lite tröga att få med!

Svar på tråden FarmWille - FB