• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kreativ

meeen vad roligtd et är atts itta med FV lääääänge bara för att få upp det där jävla error igen... o sen när man äntligen kommer in i FV igen så är allt man gjorde borta.... hela min farm kommer ju vissna!

Jag håller mig också till mafiawars idag! *sur*

Melvin 060609, Ida 080426
  • BeataBus

e det ingen som vill bli min granne?

• Ida och Razmus Mamma
    BeataBus skrev 2009-10-01 21:12:30 följande:
    e det ingen som vill bli min granne?
    Ja kan bli din granne
    [email protected]
  • Kalle Karls mamma

NN just completed level 1 of Grapes mastery in FarmVille!
    NN earned a huge reward for being such a dedicated farmer and wants to share their success with you!

Vad betyder detta ??
    Hur får man dessa mastery ??

Jag har sett att man får mastery poäng när man skördar hur många ska man få av varje??

Kan man se nånstans hur många poäng man har??

• sholof

När du ska odla så under var gröda finns det 3 stjärnor o där under en mätare som visar ungefär hur mycket kvar du har att skörda innan du klarat första stjärnan. Men vet inte hur mycket som behövs....håller fortfarande på o försöka komma upp till första nivån.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • OMWF

Om ni har muspekaren på strecket under stjärnorna så står det hur många morötter tex ni behöver för att få nästa stjärna.

• Kreativ

Först var jag arg på stjärnorna, så dags att komma NU liksom närman slutat odla såna där som knappt ger några pengar alls... men nu känns det ok, nu fick jag ju nåt nytt att göra ;) De sista ribbonsen når jag inte upp till, så nu kan jag eftertrakta stjärnorna istället...

Melvin 060609, Ida 080426
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Får man inte ha mer än 6 gåvor nu?

• Busbellan

När man väl fått alla ribbons man får för att skörda träden, har ni gjort er av med de flesta träden då? Jag tycker ju bara dom tar plats på min farm

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden FarmWille - FB