• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Mimmi86

har itne heller fått den sista ribbons i not spoiled gift...saknar 3 gåvor... men har 22, men törs inte ta bort någon utifall att man måste få en ny då...jobbigt det där sen har jag dem där sista som är så svåra att få... gah! Kommer väl ta ända fram till jul innan man är klar...haha =)

Hur länge har ni spelat?? Vilken level?

Jag har spelat i ca 5veckor är på level 28.

• Liljan77

Tack för svaret,men jag har testat de,men de funkar iaf inte.Men jag ska testa de igen.

sholof skrev 2009-10-04 20:45:28 följande:
    Vad är det du inte fått rätt? Sista ribbonen? Du ska ha en gift av varje för att få den....så du ska inte samla flera av samma sort, det räknas inte in i giften ni behöver.
  • Liljan77

Jag e på nivå 34.Tror jag har spelat ca 2månader.
    Vilken gåva e de du saknar?

Mimmi86 skrev 2009-10-04 21:29:35 följande:
    har itne heller fått den sista ribbons i not spoiled gift...saknar 3 gåvor... men har 22, men törs inte ta bort någon utifall att man måste få en ny då...jobbigt det där sen har jag dem där sista som är så svåra att få... gah! Kommer väl ta ända fram till jul innan man är klar...haha =)Hur länge har ni spelat?? Vilken level?Jag har spelat i ca 5veckor är på level 28.
  • Liljan77

Jag kom på svaret på min fråga ikväll.Vet inte om någon skrivit de innan,jag har inte läst hela tråden...än.
    Tar man pilen under de 3stjärnorna som finns under grödorna,så kommer de fram hur många grödor man måste ha harvat för att få en stjärna.

• Mimmi86

Det var en ko och ett får...men fått det nu :D

Skönt att alla ribbons är fixade just där... :)

Är det bara hos mig facebook krånglar??? Får fram hela tiden nått meddelande om kod 7 och kod 8...Någon mer????

• Mimmi86

står visst, gkod 7..... blir så irriterad...det avbryter ju hela spelet....det värsta var igår när jag skördade, har rätt mkt och skörda och så blir det fel meddelande...så jag fick snällt börja om (hade då gjort redan hälften) snacka om dubbelt jobb...någotn mer som har felet??

• Kreativ

ja, det felet har jag också. Men det visar sig mest när jag spelar mafia wars. FDarmville blir mest "out of sync" eller vad det står... asirriterande.

Melvin 060609, Ida 080426
  • Mimmi86
    Kreativ skrev 2009-10-05 00:10:59 följande:
    ja, det felet har jag också. Men det visar sig mest när jag spelar mafia wars. FDarmville blir mest "out of sync" eller vad det står... asirriterande.
    undra om fb har lite problem...det är väl rätt många som spelar just dessa två spel.. de flesta kä'nner till dessa också... men de får fixa det snart tycker jag...jag blir så irriterad... :(

Funderar på hur ska utforma min farm... tjäna mer pengar? göra den finare eller ha den som den är... Hur har ni det på era farmar? skördar ni varje dag eller kör ni dessa grödor som tar 2 dagar? Vill ni tjäna pengar och har enbart mark eller hur har ni?

Har sett på mina vänner som ligger över 30+ i level de har tagit bort skörd och fixat till deras farmar... Skit svårt... Vill ha lite tips :D
  • Kreativ

Jag har valt att ha en farm i kaos, för at om jag ska ha den fin når jag aaaldrig upp i de ribbons jag vill ha. Jag har skördat som en tok, mest sånt som bara tar 4 timmar, för att komma upp i pengar och XP så snabbt det bara går. Hela farmen kryllar av träd och djur och planteringar, har sålt det mesta andra. Är ute efter ribbons på djur o träd, när dom är tagna sen så säljer jag alla överflödiga tröd och djur, och börjar köpa roligare grejer o gör farmen fin igen! Men jag SKA ha ribbonsen först När jag har råd köper jag en stor byggnad som ger schyssta XP, sen säljer jag den direkt, för den tar för stor plats.

Melvin 060609, Ida 080426
  • Mimmi86
    Kreativ skrev 2009-10-05 00:24:44 följande:
    Jag har valt att ha en farm i kaos, för at om jag ska ha den fin når jag aaaldrig upp i de ribbons jag vill ha. Jag har skördat som en tok, mest sånt som bara tar 4 timmar, för att komma upp i pengar och XP så snabbt det bara går. Hela farmen kryllar av träd och djur och planteringar, har sålt det mesta andra. Är ute efter ribbons på djur o träd, när dom är tagna sen så säljer jag alla överflödiga tröd och djur, och börjar köpa roligare grejer o gör farmen fin igen! Men jag SKA ha ribbonsen först När jag har råd köper jag en stor byggnad som ger schyssta XP, sen säljer jag den direkt, för den tar för stor plats.
    Aha, jag har ett stort hus, ladugård och lite skitsaker som tar upp plats...har funderat på om jag ska sälja allt sånt och sen köpa lite mer åkermark och tjäna upp i lite mer pengar...Eller så skippar jag marken och köper en massa djur och träd så jag kan komma åt de där ribbonsen.... har 5 kvar... behöver lite nya grannar, samt hjälpa några till vänner, sen skörda träden, "skörda" djuren och tjäna pengar på min skörd... de två första är väl lätta men de andra... phu!

Nää vad tycker ni? ska jag sälja av mina hus och saker...och fixa träd och djur?
    hur mycket coins har ni?
Svar på tråden FarmWille - FB