Kreativ skrev 2009-10-05 00:24:44 följande:
Jag har valt att ha en farm i kaos, för at om jag ska ha den fin når jag aaaldrig upp i de ribbons jag vill ha. Jag har skördat som en tok, mest sånt som bara tar 4 timmar, för att komma upp i pengar och XP så snabbt det bara går. Hela farmen kryllar av träd och djur och planteringar, har sålt det mesta andra. Är ute efter ribbons på djur o träd, när dom är tagna sen så säljer jag alla överflödiga tröd och djur, och börjar köpa roligare grejer o gör farmen fin igen! Men jag SKA ha ribbonsen först När jag har råd köper jag en stor byggnad som ger schyssta XP, sen säljer jag den direkt, för den tar för stor plats.
Aha, jag har ett stort hus, ladugård och lite skitsaker som tar upp plats...har funderat på om jag ska sälja allt sånt och sen köpa lite mer åkermark och tjäna upp i lite mer pengar...Eller så skippar jag marken och köper en massa djur och träd så jag kan komma åt de där ribbonsen.... har 5 kvar... behöver lite nya grannar, samt hjälpa några till vänner, sen skörda träden, "skörda" djuren och tjäna pengar på min skörd... de två första är väl lätta men de andra... phu!
Nää vad tycker ni? ska jag sälja av mina hus och saker...och fixa träd och djur?
hur mycket coins har ni?