• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kreativ

hur lång tid tar det tills något vissnar? Har inte vågat testa

Melvin 060609, Ida 080426
  • Missimo84
    Kreativ skrev 2009-08-20 22:19:20 följande:
    hur lång tid tar det tills något vissnar? Har inte vågat testa
    Bra fråga! Håller på och exprimenterar lite. Vet iallafall att ris kan man vänta 4 extra timmar med. Men har för mig att jordgubbarna vissnar fort. KAn ha och göra med hur lång tid det tar på sig att mogna kanske?
  • Kreativ

ska åka bort i helgen o är ju nervös över skörden.. Kommer kunnma komma åt datorn, men bara nån gång om dagen... *panik*

• Tant Groda

när jag skulle bort så planerade jag det så noga så att när jag väl kom hem så var skörden färdig att skörde med andra ord så odlade jag något som tog lång tid...

• Missimo84

MIn farmville fungerar som den ska nu. Fast jag var bara inne och fixa mina blåbär...
    ska kolla vidare på hur länge man kan ha sakerna

• Kreativ

japp, det är så jag gjort, men nu ska vi vara borta längre än planerat så det skiter sig ändå.. attans! Men jag får väl köra järnet sennär jag kommer hem! Behöver bygga ut, men får inte ihop 8 grannar.. o jag är en sån där som inte vill "lägga till folk på facebook som jag inte känner", så jag "kan" inte ta hjälp av er Önskar mina FBvänner vore lite mer datanördiga och också gillade sånt här haha.

• L2K

Om jag fattade deras texter rätt så kan du vänta lika länge med att skörda som det tog för skörden att växa. Tex jordgubbar - växer på 4timmmar och måste sen skördas inom 4 timmar.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • Lortdocka
    Kreativ skrev 2009-08-20 22:35:50 följande:
    japp, det är så jag gjort, men nu ska vi vara borta längre än planerat så det skiter sig ändå.. attans! Men jag får väl köra järnet sennär jag kommer hem! Behöver bygga ut, men får inte ihop 8 grannar.. o jag är en sån där som inte vill "lägga till folk på facebook som jag inte känner", så jag "kan" inte ta hjälp av er Önskar mina FBvänner vore lite mer datanördiga och också gillade sånt här haha.
    Jag har också varit "sån", dvs innan mitt beroende av farmville blev för stort, nu lägger jag till "vemsomhelst" bara de har farmville!!!!!!!!!!!
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Kreativ

hahaha vänta bara, jag kanske når till den punkten jag också Då kommer jag här o hojtar o tjoar så ni blir mina grannar

Svar på tråden FarmWille - FB