• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Zaria

Går ju inte att komma in idag SKIIIIT!!!!

• BeataBus

Jag har oxå FarmVille...klart beroende...söker grannar oxå...vore kul att snacka med flera...FarmVille beroende...hehe

• BeataBus

De som känner för det kan ju lägga till mig på FB... Bettan Melin hittar ni mig som

• Wonderchild2009

Det är som en drog, väl där blir du aldrig av med det haha.
    Sista jag tänker på när jag somnar och första jag tänker på när jag vaknar, illa!

• BeataBus

haha ja de te verkligen illa..men jag vet precis hur det e...men kul e det

• BeataBus

hahaha jooo tack samma här...helt knäpp har man blivit...

• Lortdocka
    Jessika82 skrev 2009-08-20 23:09:31 följande:
    jag kommer inte in på spelet :( jag är inte alls beoende............... *ler*
    Inte jag heller. *ställer mobilalarmet på 09.50 så att jag hinner upp och göra mina "morgonbehov" innan det är dags att skörda mitt ris*

Jag frågade sambon innan ikväll om vi skulle iväg tidigt imorgon eller om det kunde vänta till runt 11 för då kunde jag plantera ris och skörda innan vi åker iväg till stan... Men det var ju bara för att jag ska slippa så mycket jobb ifall jag sätter ris och det hinner dö innan jag hinner hem, det vore ju bra jobbigt... Plus att "jag" förlorar en massa pengar. *förnekar mitt beroende*
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • BeataBus

nu ska jag nog lägga ner det för idag tror jag...orkar inte sitta mera...börjar dessutom att svullna upp en aning...men som sagt jag TROR jag ska lägga ner för idag..

Svar på tråden FarmWille - FB