• Svar på tråden FarmWille - FB
  • vita stenen
    Janna86 skrev 2009-08-21 21:24:10 följande:
    Hmm... bra fråga.. men däremot skulle jag vilja att man kunde vända på ladan å djuren å alla saker så som man kan vända på staketen! Å så skulle jag vilja att man kunde stapla höbalar ovanpå varandra =)
    Ja det skulle jag oxå vilja. Vill ju ha min lada åt andra hållet :(
  • Tant Groda

Jag skulle oxå vilja kunna rotera alla sakerna även hela farmen.
    Att djuren står stilla är ganska skönt, eftersom man kan "harva" dem oxå, fast det är klart, de djur som ej är färdiga kan ju röra på sig och sedan stå still när de är färdiga

• Missimo84
    Tant Groda skrev 2009-08-21 21:34:46 följande:
    Jag skulle oxå vilja kunna rotera alla sakerna även hela farmen.Att djuren står stilla är ganska skönt, eftersom man kan "harva" dem oxå, fast det är klart, de djur som ej är färdiga kan ju röra på sig och sedan stå still när de är färdiga
    Det lät som en bra lösning på det hela.
    Tycker att det borde finnas en katt och hund med.
  • Ida och Razmus Mamma

addat några stycken ikväll.

• mammatalman

fick en sedel idag nån mer som fick det? Vet ej varför. hummm. undra om jag ska avvakta ett bra tag o se om jag får en till så jag kan köpa vatten till djuren eller om jag ska köpa en tom mat"skål"

• memelie

haha de e sååå skoj med FV!!! skönt att inte va ensam om att va beroende ;)

im not an angel, im not a witch, im just a fucking ordinary bitch!!!
  • Ekrlsn
    Finesse skrev 2009-08-22 12:16:37 följande:
    oj idag blir det jobbigt.. superberries som gror i 2 timmar
    jag tror att dom ruttnar rätt så direkt.. annars skulle man inte få så mycket pengar för dom..
  • Finesse
    Ekrlsn skrev 2009-08-22 12:25:18 följande:
    jag tror att dom ruttnar rätt så direkt.. annars skulle man inte få så mycket pengar för dom..
    dom borde väl ruttna efter 2 timmar eller hur?
Svar på tråden FarmWille - FB