• Svar på tråden FarmWille - FB
  • morriis

Har addat några stycken nu :)

The Kelly Family - An Angel
  • krakel
    Missimo84 skrev 2009-08-21 19:11:33 följande:
    Jo det blev jag också irriterad över. Man borde kunna växla sina coins till sedlar. Eller så behöver det inte vara sedlar.
    vadå??? jag har en traktor.. en röd.. det tankas efter ett tag och jag har inte köpt för riktiga pengar...
  • milla   1982
    krakel skrev 2009-08-21 20:19:02 följande:
    vadå??? jag har en traktor.. en röd.. det tankas efter ett tag och jag har inte köpt för riktiga pengar...
    precis, så är det för mig med
  • Janna86

De där bränslet man kan köpa för sedlar är väl bara om man vill ha större tank till traktorn... de har jag fått för mej iaf.. för traktorn tankas ju upp automatiskt....

• Lortdocka
    Janna86 skrev 2009-08-21 21:00:22 följande:
    De där bränslet man kan köpa för sedlar är väl bara om man vill ha större tank till traktorn... de har jag fått för mej iaf.. för traktorn tankas ju upp automatiskt....
    Ok, bra att veta
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • mammatalman

jag skulle vilja köpa: hink, kratta , kaninbur, spade, vattenslang, vattenspridare. pool, stall, hund, katt. Finns det nått som ni vill köpa som inte finns?

• Janna86
    mammatalman skrev 2009-08-21 21:11:35 följande:
    jag skulle vilja köpa: hink, kratta , kaninbur, spade, vattenslang, vattenspridare. pool, stall, hund, katt. Finns det nått som ni vill köpa som inte finns?
    Hmm... bra fråga.. men däremot skulle jag vilja att man kunde vända på ladan å djuren å alla saker så som man kan vända på staketen! Å så skulle jag vilja att man kunde stapla höbalar ovanpå varandra =)
  • mammatalman
    Janna86 skrev 2009-08-21 21:24:10 följande:
    Hmm... bra fråga.. men däremot skulle jag vilja att man kunde vända på ladan å djuren å alla saker så som man kan vända på staketen! Å så skulle jag vilja att man kunde stapla höbalar ovanpå varandra =)
    hihi jag oxå. trist när alla djur står likadant
  • Janna86
    mammatalman skrev 2009-08-21 21:26:29 följande:
    hihi jag oxå. trist när alla djur står likadant
    Ja ser ju så enformigt ut...
Svar på tråden FarmWille - FB