• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-10-05 13:14:44 följande:
    Jag hänger också på i veckan  Kan onsdag och torsdag.
    4blommor skrev 2009-10-05 11:38:54 följande:
    trevligt!

jag kan vilken dag som helst...
    BF 22juli *Längtar*
  • Rödklint

Tack för alla välkomnanden till tråden . Vi har köpt hus i Lötkärr. Har ärligt talat inte så stor koll på områdena än, men det vi har rört oss i området så känns allt mycket bra.

Hänger gärna med på träffar framöver, men nu blir det svårt då jag jobbar och så. Hoppas på våren

• Hanniz84

träffas på torsdag?

BF 22juli *Längtar*
  • Flakey
    Hanniz84 skrev 2009-10-06 14:23:21 följande:
    träffas på torsdag?
    Torsdag blir bra för mig. Har dock blivit lite förkyld men det håller på att lätta. Så om vi är utomhus funkar det, men avvaktar med öppna förskolan tills nästa vecka.
    Om vädret är bra på torsdag kanske vi kan ta en promenad nånstans runt Tyresta? Har aldrig varit där, men du har väl blivit expert på området
  • Nallebjörnis

Åhhh ida är ja lite ledsen.. var hos min BM och allt såg bra ut 148-150slag/min och SF 30 och ja fråga henne blir det nån föräldrar kurs el? Då berätta hon att hon skulle sluta åxå så därför har hon inte fixat nån kurs... *suck*
    Inte nu igen... ja byte ju för bara 1 mån sen eftersom hon ja hade då åxå sluta.... *snyft*

• Hanniz84
    Flakey skrev 2009-10-06 17:22:01 följande:
    Torsdag blir bra för mig. Har dock blivit lite förkyld men det håller på att lätta. Så om vi är utomhus funkar det, men avvaktar med öppna förskolan tills nästa vecka. Om vädret är bra på torsdag kanske vi kan ta en promenad nånstans runt Tyresta? Har aldrig varit där, men du har väl blivit expert på området
    haha!
    nästan

men gå där låter super!
    ska vi mötas där lr nere hos mej o gå upp tillsammans?
    BF 22juli *Längtar*
  • Flakey
    Hanniz84 skrev 2009-10-06 19:13:24 följande:
    haha!nästan  men gå där låter super!ska vi mötas där lr nere hos mej o gå upp tillsammans?
    Jag får nog skjuts av min sambo, så han kan ju släppa mig hos dig så kan vi gå dit tillsammans

Blir 13 en bra tid?
  • Cissi nu är det dax

Nån som ska på öf imorgon?

• Flakey
    Cissi nu är det dax skrev 2009-10-06 21:07:36 följande:
    Nån som ska på öf imorgon?
    Hade gärna gjort det, men är förkyld. Men går gärna nästa vecka.
  • Cissi nu är det dax

Flakey - krya på dig!

Nån annan?

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!