• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-10-01 22:09:06 följande:
    4blommor - sååå skönt att allt var ok.Mitt ul gick jätte-bra idag. Bm gjorde en väldigt noggrann undersäkning av den lille och allt såg prima ut Det enda som hon reagerade på var att min moderkaka låg lite för nära livmoderhalsen. Därför ville hon att jag skulle komma tillbaks i v. 32 för att kolla att moderkakan har växt uppåt, som den ska, och inte över livmoderhalsen, för då blir det kejsarsnitt. Mitt andra i sånt fall. Och jag vill så JÄTTE-gärna föda vaginalt denna gång, så skulle det bli ks igen kommer jag bli sjukt besviken. Men jag räknar ändå iskallt med att det blir vaginalt, tills någon säger något annat.
    vad skönt att allt gick bra för dig tjejen!!
  • Flakey
    4blommor skrev 2009-10-01 11:30:35 följande:
    VIlle bara meddela att än en ggn har läkarna skrämt upp föräldrar i onödan (med ovillje visserligen men ändå) och jag har målat f*n på väggen! Men hur lätt är det inte att göra det???? Bär man på ett barn som läkarna säger har defekter..vem håller sig heeelt cool då??? Det var inge fel.. Men det sonen min behöver är antibiotika efter att han e född så han slipper komma tillbaka till sjukan med hög feber =) Många mammor vars barn har så... Men jag e glad att de upptäckte det nu... Nerverna har spelet kroppen o psyket ett spratt o när läkaren sa att det inte var något fel så släppte huvudvärken men tröttheten attackerade direkt. Men nu vet ni..  Nu ska jag slappa o kanske sova lite om barnen tillåter =)  Kram på er
    Åh vad härligt!
  • Hanniz84

nån som vill dejta i veckan?..

BF 22juli *Längtar*
  • Rödklint

Hej!
    Får man hoppa in här i tråden? Bor visserligen inte i Haninge än, men flyttar till Vendelsö i januari. Fram tills dess bor vi i Högdalen. Har en dotter som blir 2 år i december och bf med liten i magen 24/2-10.

• 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-10-05 07:36:20 följande:
    nån som vill dejta i veckan?..
    jag!!! 
    I morrn kan jag dock inte, ska till läkaren... Men ons??? 
  • 4blommor
    Rödklint skrev 2009-10-05 11:22:15 följande:
    Hej! Får man hoppa in här i tråden? Bor visserligen inte i Haninge än, men flyttar till Vendelsö i januari. Fram tills dess bor vi i Högdalen. Har en dotter som blir 2 år i december och bf med liten i magen 24/2-10.
    Absolut att du får.. 
    Grattis till kommande bebis.. Jag ska ha i februari jag med =) 
  • Rödklint
    4blommor skrev 2009-10-05 11:39:36 följande:
    Absolut att du får.. 

Grattis till kommande bebis.. Jag ska ha i februari jag med =) 
    Tack Vore kul att ha några i närheten som man kan träffa och gå på promenad med eller ta några fikor ihop.
  • Flakey

Jag hänger också på i veckan  Kan onsdag och torsdag.

• Nallebjörnis
    Hej!Får man hoppa in här i tråden? Bor visserligen inte i Haninge än, men flyttar till Vendelsö i januari. Fram tills dess bor vi i Högdalen. Har en dotter som blir 2 år i december och bf med liten i magen 24/2-10.
    självklart välkommen!!
    är väl bara ja här inne som inte har barn sen innan.. väntar mitt första... bf 7 dec...
  • Hanniz84
    Hej! Får man hoppa in här i tråden? Bor visserligen inte i Haninge än, men flyttar till Vendelsö i januari. Fram tills dess bor vi i Högdalen. Har en dotter som blir 2 år i december och bf med liten i magen 24/2-10.
    välkommen!
    var i Vendelsö ska ni bo?
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!