• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Tant JS - Stort lycka till!! Galet, du har ju säkert din bebis hos dig nu...

• Tant JS

Nu är vi hemma igen men nu med en liten Melvin i famnen :) Efter värkar i 23 timmar så slutade det hela i akut snitt eftersom litens hjärtljud gick ner vid varje värk och jag fick hög feber :( Men nu är han här i alla fall och frisk verkar han vara också :) BM trodde han skulle väga drygt 4 kg men ut kom en liten sparvel på 3225 gram och 51 lång.

• Nallebjörnis
    Tant JS skrev 2009-10-24 10:56:53 följande:
    Nu är vi hemma igen men nu med en liten Melvin i famnen :) Efter värkar i 23 timmar så slutade det hela i akut snitt eftersom litens hjärtljud gick ner vid varje värk och jag fick hög feber :( Men nu är han här i alla fall och frisk verkar han vara också :) BM trodde han skulle väga drygt 4 kg men ut kom en liten sparvel på 3225 gram och 51 lång.
    Grattis tjejen!
    Min granne fick åxå en liten Melvin för 3 v sen...
    Vad skönt att dte gick bra tillslut iallafall!
  • Rödklint

Grattis!
  • Flakey
    Grattis! Vilket fint namn! Melvin var bland våra favoriter, men det blev till slut en Malte :)
  • Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-10-26 09:47:53 följande:
    imorgon går tråden ut.....
    då får vi fixa en ny då..

jag kan göra det..!
  • 08Mars

Grattis till bebis. Över till nya tråden nu då...

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!