Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Flakey: ska vi ses runt kvart, 10 i utanför då?.. va det i eskilskyrkan lr va den heter? ![]()
men gud va dum jag är!..
är ju torsdag imorrn!.. o då är jag inne m mammas sambo i stan, ska operera sej..
så det blir lite svårt för mej att träffas.. sorry! ![]()
VIlle bara meddela att än en ggn har läkarna skrämt upp föräldrar i onödan (med ovillje visserligen men ändå) och jag har målat f*n på väggen! Men hur lätt är det inte att göra det???? Bär man på ett barn som läkarna säger har defekter..vem håller sig heeelt cool då???
åhh, va skönt att höra!
4blommor - sååå skönt att allt var ok.
Mitt ul gick jätte-bra idag. Bm gjorde en väldigt noggrann undersäkning av den lille och allt såg prima ut
Det enda som hon reagerade på var att min moderkaka låg lite för nära livmoderhalsen. Därför ville hon att jag skulle komma tillbaks i v. 32 för att kolla att moderkakan har växt uppåt, som den ska, och inte över livmoderhalsen, för då blir det kejsarsnitt. Mitt andra i sånt fall. Och jag vill så JÄTTE-gärna föda vaginalt denna gång, så skulle det bli ks igen kommer jag bli sjukt besviken. Men jag räknar ändå iskallt med att det blir vaginalt, tills någon säger något annat.