• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • annelia

Hej...här är jag Jag är oxå snart 4-barnsmamma (hjälp) hi hi,beräknad till september. Vi bor i västerhaninge och det är alltid kul med nya barn och föräldrar att umgås med.

• Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-07-27 22:06:08 följande:
    Får man bara vara med om man har barn sen innan ?*nyf*
    tänkte precis samma
    BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor
    annelia skrev 2009-07-27 21:56:30 följande:
    Hej...här är jag Jag är oxå snart 4-barnsmamma (hjälp) hi hi,beräknad till september. Vi bor i västerhaninge och det är alltid kul med nya barn och föräldrar att umgås med.
    Åh vad kul!!! haha.. då är det snart dags för dig.. Jag är beräknad till Februari...
  • 4blommor

Ja absolut!!! Behöver inte bara vara gravid =) Det är kul att träffa nya människor hur som =) har man barn r det ju endel att prata om :D

• Hanniz84

Trevligt!

Bor i haninge jag oxå.. Svartbäckens By.. flyttade hit 11maj... bor ihop m min man, o våra 2 hundar.. är 25år

väntar 1:a barnet.. som skulle ha tittat ut förra onsdagen... men hon verkar ännu inte ngr planer på att flytta därifrån.{#lang_emotions_undecided}

4blommor skrev 2009-07-28 14:27:09 följande:
    Ja absolut!!! Behöver inte bara vara gravid =) Det är kul att träffa nya människor hur som =) har man barn r det ju endel att prata om :D
    BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor

Hanniz84, hur går det för dig? Hoppas hon tittar ut snart..måste vara jobbigt o bara vänta...

Nallebjörnis: Jag är 25år, bor i handen/haninge, är gravid med 4:e barnet....(12feb 2010)

• Hanniz84
    4blommor skrev 2009-07-29 17:32:06 följande:
    Hanniz84, hur går det för dig? Hoppas hon tittar ut snart..måste vara jobbigt o bara vänta...
    ja, det är jättejobbigt att vänta... även fast man visste att man mkt väl kunde gå över, så va man så inne på sitt datum. blää!
    o inga känningar alls att ngt skulle va på G har jag =ännu tråkigare

men har en tid hos specMVC imorrn, får se vad dom kan göra... skulle ha blivit igångsatt i måndags, men va för "omogen".. så jag hoppas det har hänt ngt tills imorrn..

Hur gamla är dina andra barn?
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!