Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Hej...här är jag
Jag är oxå snart 4-barnsmamma (hjälp) hi hi,beräknad till september. Vi bor i västerhaninge och det är alltid kul med nya barn och föräldrar att umgås med.
Får man bara vara med om man har barn sen innan ?*nyf*
Ja absolut!!! Behöver inte bara vara gravid =) Det är kul att träffa nya människor hur som =) har man barn r det ju endel att prata om :D
Trevligt!
Bor i haninge jag oxå.. Svartbäckens By.. flyttade hit 11maj... bor ihop m min man, o våra 2 hundar.. är 25år
väntar 1:a barnet.. som skulle ha tittat ut förra onsdagen... men hon verkar ännu inte ngr planer på att flytta därifrån.
Jga bor i brandbergen.. är 26 år och väntar mitt första barn 7 dec
Hanniz84, hur går det för dig? Hoppas hon tittar ut snart..måste vara jobbigt o bara vänta...
Nallebjörnis: Jag är 25år, bor i handen/haninge, är gravid med 4:e barnet....(12feb 2010)