Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Nallebjörnis: Oj va jobbigt du har haft det men va skönt att allt var ok med den lill* i magen! En kollega till mig åkte också in häromdagen. Hon hade HEMSKA smärtor i mage o rygg. Efter ett antal tester och UL så kollade de njurarna och det visade sig att den lill* i magen låg och tryckte på njurarna och att hon således fick dessa hemska smärtor. Ingen vet hur länge det kommer att hålla i sig. Då jag läste ditt inlägg så kändes det först som ni hade samma sak men det var det ju inte riktigt. Kommer njurarna bli som vanligt av medicinen el är det ngt som "lägger" sig efter förlossningen? Hoppas allt är bra nu!
Nallebjörnis - det där lät inge roligt. Hoppas det går över snart!
4blommor - var inne och läste din blogg... Det går liksom inte att föreställa sig vad du går igenom. Visst skulle du får provsvaren imorgon? Lycka till!
Jag ska på ul imorgon så jag kan inte hänga med på öf. Men kanske nästa vecka? Ni som varit där nu under hösten, är det många snoriga/sjuka barn? Tänkte lite på det här med svininfluensan.
Vi kom hem från en grym vecka på Cypern. Mycket sol och bad blev det
Och pojkarna stormtrivdes och var så duktiga. Jag har gått runt och varit sååå stolt över mina grabbar, som verkligen har charmat gäster och personal med sina små upptåg. Tror nog alla fick sig en liten flash av deras magar efter middagarna
Det är liksom deras grej just nu. När någon tittar och hälsar på dom, så ska tröjan upp
Inte för att dom hajar att jag har en bebis i magen men det är väldigt lustigt att det är mycket mage på dom just nu
Nallebjörnis- du kan ju alltid fråga.. =) Nu har det troligtvis med att barnet ligger o trycker på njuren, men för säkerhets skull, e ju bara att lämna ett urinprov...:)
Jag var på vårdcentralen idag, för att ta ett prov. Vid inskrivningen och följande provtagning där hade jag ett avvikande värde i sköldkörteln. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur det var... Hade tydligen att göra med ämnesomsättningen att göra och övervikt. Nu tycker inte jag att jag är speciellt tjock men för högt BMI hur som helst... Iallafall. Har ätit medicinen hela tiden, även idag. Kommer dit. Och då fick jag inte ha tagit medicinen samma dag som provtagningen. Tänk om någon hade sagt det innan, så hade jag sluppit att sitta och vänta i 30 min. Nu är jag medveten om att det var hormonerna som spökade men tårarna var inte långt borta kan jag säga
Skönt att jag bara har vårdcentralen 5 min bort...
På ul imorgon tänker vi inte ta reda på könet. Vi gjorde det med pojkarna, mest för att vi båda råkade se att ena bebisen var en kille och då kändes det löjligt att inte ta reda på andra... Dessutom visste vi att vi hade en massa ul att gå igenom och vi är båda alldeles för nyfikna för att ta oss igenom alla dom utan att ta reda på kön.
Denna gången vill jag dock verkligen inte veta. Och ett ul ska jag nog kunna ta mig igenom
Värre är det med maken, han är galet nyfiken! Men han har sagt att jag får bestämma så det blir så!
Nallebjörnis - okej, ne men de hade nog berättat det då. Så du behöver inte vara orolig för det. Var inte meningen att göra dig orolig om så är... Allt står ju i din journal ändå..