Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Nån som inte är sjuk och inte upptagen
Cissi nu är det dax skrev 2009-10-06 21:48:10 följande:
KAn tyvärr inte. har inskolning med dottern nu så det kommer nog ta ett litet tag innan vi kan hänga på. sedan kommer jag att hålla henne hemma vissa dagar o hitta på lite själva så då skulle det vara kul o träffas!
Hej, kikar in =)
hej tjejer!
VIll bara få ur mig lite..
Men detta måste vara den jobbigaste graviditeten jag varit med om!! Står inte ut!!! Är bara i vecka 22+3 o idag när mamma sa att det bara blir värre...jösses.!! alla mina 3 första var inte så här....Måste vara för att det e en pojke!! Jag har ingen energi, jag gör det jag måste... Soffan som förr var mjuk o skön..näää..golvet o mattan funkar..av nån anledning... helt galet!!!
Men det får vara värt det.. Vill ha pojken kvar så länge som möjligt.... puh....
Hej tjejer... ida gick ja in i v 33... 55 dagar kvar till bf...
ska snart iväg till min 3:e nya BM... har byt från älta till handen nu eftersom mina andra 2 bm har slutat.. *suck* hoppas ja får en bra som inte ska sluta...