• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Hanniz84
    Cissi nu är det dax skrev 2009-10-06 21:07:36 följande:
    Nån som ska på öf imorgon?
    är tyvärr upptagen.. men väldigt gärna en annan gång!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-10-06 20:33:17 följande:
    Jag får nog skjuts av min sambo, så han kan ju släppa mig hos dig så kan vi gå dit tillsammans Blir 13 en bra tid?
    det blir jättebra!...
    ses på torsdag då
    BF 22juli *Längtar*
  • Cissi nu är det dax

Nån som inte är sjuk och inte upptagen

• SusTo

Cissi nu är det dax skrev 2009-10-06 21:48:10 följande:

Nån som inte är sjuk och inte upptagen
    Vi är inte sjuka eller upptagna.
    Men det visste du ju redan. Vi ses där sen!
  • 08Mars

KAn tyvärr inte. har inskolning med dottern nu så det kommer nog ta ett litet tag innan vi kan hänga på. sedan kommer jag att hålla henne hemma vissa dagar o hitta på lite själva så då skulle det vara kul o träffas!

• 4blommor

hej tjejer!

VIll bara få ur mig lite..

Men detta måste vara den jobbigaste graviditeten jag varit med om!! Står inte ut!!! Är bara i vecka 22+3 o idag när mamma sa att det bara blir värre...jösses.!! alla mina 3 första var inte så här....Måste vara för att det e en pojke!! Jag har ingen energi, jag gör det jag måste... Soffan som förr var mjuk o skön..näää..golvet o mattan funkar..av nån anledning... helt galet!!!

Men det får vara värt det.. Vill ha pojken kvar så länge som möjligt.... puh....

• Nallebjörnis
    4blommor skrev 2009-10-12 20:30:08 följande:
    hej tjejer!VIll bara få ur mig lite..Men detta måste vara den jobbigaste graviditeten jag varit med om!! Står inte ut!!! Är bara i vecka 22+3 o idag när mamma sa att det bara blir värre...jösses.!! alla mina 3 första var inte så här....Måste vara för att det e en pojke!! Jag har ingen energi, jag gör det jag måste... Soffan som förr var mjuk o skön..näää..golvet o mattan funkar..av nån anledning... helt galet!!! Men det får vara värt det.. Vill ha pojken kvar så länge som möjligt.... puh....
    Hoppas du mår bättre snart tjejen!!
    Tänker på dig !
  • Rödklint
    4blommor skrev 2009-10-12 20:30:08 följande:
    hej tjejer!VIll bara få ur mig lite..Men detta måste vara den jobbigaste graviditeten jag varit med om!! Står inte ut!!! Är bara i vecka 22+3 o idag när mamma sa att det bara blir värre...jösses.!! alla mina 3 första var inte så här....Måste vara för att det e en pojke!! Jag har ingen energi, jag gör det jag måste... Soffan som förr var mjuk o skön..näää..golvet o mattan funkar..av nån anledning... helt galet!!! Men det får vara värt det.. Vill ha pojken kvar så länge som möjligt.... puh....
    Fy, det där lät inte kul. Hoppas verkligen att det blir bättre snart.

Är det någon av er som har koll på hur det fungerar med kön till barnomsorgen i Haninge? Vi ställde vår dotter i kö i spetember för att börja i januari = 4 mån. När jag pratade med inplaceringsassistenten för området så sa hon att vi kunde glömma att få plats i det område vi sökt. Hon visste inte hur det såg ut i närliggande områden, för då hade hon inte börjat med de som stod i kö till november. När brukar de skicka ut besked om förskoleplats? Är ju visserligen ett tag kvar, men man vill ju börja planera lite Och hur fungerar det om man får plats som man inte vill ha, tex om de ligger för långt bort? Står man kvar i kön då och blir erbjuden plats närmare när det finns möjlighet eller står man enbart i kö till de förskolor man sökt till?
  • Nallebjörnis

Hej tjejer... ida gick ja in i v 33... 55 dagar kvar till bf...
    ska snart iväg till min 3:e nya BM... har byt från älta till handen nu eftersom mina andra 2 bm har slutat.. *suck* hoppas ja får en bra som inte ska sluta...

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!