• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • 08Mars

Min bm sa att hon egentligen måste rekomendera vaccination men att hon själv inte skulle ha vaccinerat sig. Jag väger nog emot sprutan då det inte finns någon "långtidsstudie" på påverkan av fostret. Visst jag kan få lunginflammation men det bör inte bli värre än så....

• Rödklint
    SusTo skrev 2009-10-15 11:34:07 följande:
    Cissi nu är det dax skrev 2009-10-14 21:36:09 följande: Ja, det skulle ju vara jättebra. Vi får hoppas ni får plats där. Stackars Dexter hostar på nätterna, låter som lungorna är på väg upp ibland.. Stackars liten! Envis förkylning... Hållit i sig en vecka ganska rejält snart. Hur har ni gravida tänkt göra med influensavaccineringen förresten? Jag var emot den först men nu vet jag inte riktigt..
    Jag var och vaccinerade mig idag. Har varit tveksam, men tycker dels att man har ett ansvar mot alla som inte kan vaccinera sig och dessutom vet man inte hur det slår mot en själv om man blir sjuk. Vaccinet ska ju inte gå över till fostret.
  • Tant JS

Hej!

Är inte omföderska men vore kul och hitta någon att prommenera med nu i höst. Har beräknad BF på söndag och känner ingen i Haninge med barn, bor själv i Vega :)
    Någon som är hemma på dagarna och vill ha lite prommenad sällskap?

• Hanniz84
    Tant JS skrev 2009-10-16 08:51:44 följande:
    Hej! Är inte omföderska men vore kul och hitta någon att prommenera med nu i höst. Har beräknad BF på söndag och känner ingen i Haninge med barn, bor själv i Vega :) Någon som är hemma på dagarna och vill ha lite prommenad sällskap?
    välkommen!

jag är hemma hela dagarna o träffas gärna.

spännande m BF så snart... ngr känningar!
    BF 22juli *Längtar*
  • Cissi nu är det dax

Tant JS - jag är också hemma hela dagarna med mina grabbar. Jag träffas gärna.
    Shit va spännande med bf så nära! Stort lycka till!! Håll oss uppdaterade

• Hanniz84

nån som vill ses nästa vecka förresten?

BF 22juli *Längtar*
  • Cissi nu är det dax

Jag ses gärna! Har ingen riktig koll på hur veckan ser ut än, har ett par saker jag ska göra fast jag vet inte när...

• Nallebjörnis
    Hej!Är inte omföderska men vore kul och hitta någon att prommenera med nu i höst. Har beräknad BF på söndag och känner ingen i Haninge med barn, bor själv i Vega :)Någon som är hemma på dagarna och vill ha lite prommenad sällskap?
    Välkommen!
    Jag är inte heller omföderska utan har BF 7 dec...
  • Hanniz84
    Cissi nu är det dax skrev 2009-10-16 14:38:26 följande:
    Jag ses gärna! Har ingen riktig koll på hur veckan ser ut än, har ett par saker jag ska göra fast jag vet inte när...
    men vi kan ju höras närmare o se vad som passa bäst..
    BF 22juli *Längtar*
  • Flakey
    Hej!Är inte omföderska men vore kul och hitta någon att prommenera med nu i höst. Har beräknad BF på söndag och känner ingen i Haninge med barn, bor själv i Vega :)Någon som är hemma på dagarna och vill ha lite prommenad sällskap?
    Välkommen! Gud så spännande med BF så snart, lycka till! Är inte heller omföderska, fick min första snart 3 månader sen :)
    Hanniz84 skrev 2009-10-16 14:35:05 följande:
    nån som vill ses nästa vecka förresten?
    Jag ses gärna nästa vecka :) Börjar bli ruskväder ute, men kanske ÖF? Promenad funkar ju också om det är uppehåll. Hade lite ont i fötterna efter sist ;) Men det var endå en himla mysig slinga.
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!