• Jeanette89

var dras gränsen för ung förälder?

Var går gränsen om man är ung förälder eller inte tycker ni?
    Det pratas mycket om unga och gamla föräldrar men när är man bara förälder?
    Och förblir man ung mamma när barnet växer upp?
    Vad tycker ni, skulle vara kul att höra vad andra tycker...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-06 21:23
    Kul att läsa att många tycker olika..
    Det är nog som många har skrivit att det beror på var man bor och vad man gör sig till. =)

• Svar på tråden var dras gränsen för ung förälder?
  • engstrom2007

Nä fy som tur var har jag inte råkat ut för något sådant. Men visst håller jag med dig om att det inte bara är inbillning. Men man får se förbi det. Dem som beter sig så och tycker som det gör kanske inte vet bättre eller bara helt enkelt är bittra över något annat.

• Fiddle
    vittra skrev 2009-08-05 20:10:40 följande:
    Eh ursäkta men HUR är det möjligt att du totalt missade att hela mitt inlägg var ett stort jävla skämt?
    HAHA oj vad dum jag kände mig nu!
    Men man ser så mycket konstiga grejer på FL så man börjar tro att folk kan tycka vad som helst... får skylla på det =P
  • Koloraturell
    pussgurkan86 skrev 2009-08-05 20:15:41 följande:
    jag tycker man är för ung mamma om man inte kommer in på systembolaget.
    ja, sprit är viktigt för barnets bästa möjliga utveckling :D
  • pussgurkan86
    Koloraturell skrev 2009-08-05 20:26:22 följande:
    ja, sprit är viktigt för barnets bästa möjliga utveckling :D
    det handlar inte om sprit, det handlar om hur mogen man är. och visst kan man vara mogen när man är 16 och får barn men man kan inte försörja sig själv.
  • Jeanette89
    pussgurkan86 skrev 2009-08-05 20:27:56 följande:
    det handlar inte om sprit, det handlar om hur mogen man är. och visst kan man vara mogen när man är 16 och får barn men man kan inte försörja sig själv.
    Det beror ju på om man går gymnasiet eller inte..
    Finns ju de som börjar jobba efter grundskolan och de kan ju försörja sig.
    Men förstår hur du tänker.
  • Koloraturell
    alltså, DET VAR ETT SKÄMT.
  • Koloraturell
    alltså, DET VAR ETT SKÄMT.
  • pussgurkan86
    Jeanette89 skrev 2009-08-05 20:29:41 följande:
    Det beror ju på om man går gymnasiet eller inte..Finns ju de som börjar jobba efter grundskolan och de kan ju försörja sig.Men förstår hur du tänker.
    det är nog inte många det.
  • BlommyNess12
    Nog kan man försörja sig själv när man är 18-19 och har gått ur gymnasiet, eller? Även trots att man inte kommer in på systembolaget.
Svar på tråden var dras gränsen för ung förälder?