• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • mumia

Cand - Ja det vore ju roligt, även om det kan bli knapert. Tyvärr har jag ju inte Jolina med ner, hon får vara hemma med pappa eftersom vi ska upp till Gekås, ingen hit att ha henne med där
    Maria (lillasyster) tycker dosk det är jättetråkigt att hennes syskonbarn inte kan följa med denna gång.
    Tänkte dock försöka hitta en lämplig helg förhoppningsvis i börja på nästa år och åka ner med tåg med Jolina, hon tycker det är så roligt med tåg

Jolina är helt underbar!
  • mumia
    Blindness skrev 2009-10-10 22:07:24 följande:
    Mumia, låter jobbigt Hoppas ni kan ordna upp det på något vis och att det inte är helt kört, är väl som för oss kanske, vi har bara varit föräldrar sen Leya föddes och inte ett par men vi jobbar på det Stackars jolina inte kul med fläskläpp och bula! Tur det inte blev nått värre iallafall.Syrra, hoppas hon sover gott inatt nu då
    Ja det är så jag känner! Karin o Tobias existerar liksom inte längre, utan nu är det mamma o pappa och husägare man har som titel. Ibland irriterar jag mig också att Tobias verkar existera, men inte Karin
    Låg o funderade igår kväll om jag skulle rekomendera familjerådgivningen för sambon men jag är väldigt skeptisk till att han går med på det. 
    Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora

Nu ha vi varit på marknad, hittade faktiskt en jacka till mig där

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Candelavern

Mumia- M'e, det förstår jag ju, hade inte tagit med Tilly till Ullared heller. Kul med systraträff!

3Bus- Stortartat Annars blir det ju mest till di små nuförtiden Ska unna mig lite kläder när lönen kommer faktiskt, på tiden...

• 2små2stora
    Cand: det brukar ju bli så. Johanna köpte en docka med tillhörande doktorsgrejer som hon släpade runt på. Ksrtongen var nog lika stor son hon är
  • Blindness
    Mumia, du kan ju annars ställa ett ultimatum, om han inte går med på familjerådgivning att det inte känns som att han vill att ni ska få det bra igen, eller nått sånt? Sambon var väldigt glatt positiv till familjerådgivning och det kändes bra att få lite feedback på sånt man har problem med. Sen var det ju viktigast att få partid tillsammans och framför allt sex.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • mumia

Blind - Ja du, det där med partid är något min sambo prioriterar bort upplever jag, det var därför jag var så irriterad när jag skrev mitt arga inlägg igår.
    Men han vet att jag "är sur" så han kommer nog fråga mig ikväll vad det är för fel...

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    Mumia: du får försöka få honom att berätt om han är villig att satsa på er relation. Och om han är villig att ta hjälp för att rädda den.
  • mumia

Grejen är den att jag tror inte han alls har samma upplevelse som mig, han är nog nöjd

Jolina är helt underbar!
  • RosaNapp

mumia: vad tråkigt. Och visst är det så, karlarna kan gå omkring nöjda hur länge som helst. Märkligt! Hoppas ändå ni kan lösa det.

V har börjat släppa lite på sin blyghet. Nu tar det inte längre en halvtimme innan han reagerar när någon okänd pratar med honom .

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13