• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    Heoo: visst är det skönt med lugn och ro. Här lär det dröja innan det blir det här i kväll. J sov i bilen hem från vagnhärad så hon lär vara vaken och bli skit sur för att hon inte får vara med grabbarna i källaren.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

J försvann ned i källaren med pappa och storebror så jag sitter själv och tittar på körslaget.

• Blindness

Nu har vi taptsera klart det ena rummet, vad det blev för fond ser ni i bloggen Jag är nöjd!

Leya har myst färdigt och sover sött i sin säng nu, skönt att hon kan sova på kvällarna och det är inga problem att få henne att somna, dock vaknade hon 6:30 imorse men jag hoppas på lite längre sovmorgon imorrn när det är min tur att kliva upp

Nu är det House och vin som gäller

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • mumia

Gahhh jag är så förbannat less på karlfan!! Måste han dra iväg till poolare varenda helgkväll?! Idag både sa jag rakt ut vad jag tyckte o tänkte och visa tydligt med icke verbal kommunikation. Tror ni han bryr sig? Han är så jävla egoistisk ibland (oftast) så jag blir tokig! Ne nu är jag less. O inte nog med det, lyckades få till någon form av intim aktivitet i sängkammaren igår efter en si så där 2 månader i celibat och jag kände fan ingenting! Vi är nog döda som par

Usch Jolina gjorde en sjujävla vurpa ner från sängen idag. Hon liksom dök ner med ansiktet före och så slog hon över mot rygg så det såg ut som hon skulle bryta nacken. Blödande läpp och en gigantisk bula i pannan blev resultatet

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora
    Mumia: vad trist med dig och sambon. Och läskigt med Jolina skönt att det gick bra i alla fall.

Nu äntligen har J somnat efter mycket om och men tog hon napp och gose och kröp i hop i soffan.
  • Blindness
    Mumia, låter jobbigt Hoppas ni kan ordna upp det på något vis och att det inte är helt kört, är väl som för oss kanske, vi har bara varit föräldrar sen Leya föddes och inte ett par men vi jobbar på det Stackars jolina inte kul med fläskläpp och bula! Tur det inte blev nått värre iallafall.

Syrra, hoppas hon sover gott inatt nu då
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: det tror jag hon gör något som är skönt är att hon inte blir grinig bara för att hon är trött utan hon pratar och skrattar och sedan så sover hon plötsligt.
  • mumia

Cand - från det ena till det andra....jag drar ner till Hässleholm första helgen i november. jag o storasyster ska hälsa på lillasyster, och så ska vi upp till Ullared en sväng

Jolina är helt underbar!
  • Candelavern
    mumia skrev 2009-10-10 22:29:08 följande:
    Cand - från det ena till det andra....jag drar ner till Hässleholm första helgen i november. jag o storasyster ska hälsa på lillasyster, och så ska vi upp till Ullared en sväng
    nähä?? va kul! Säg till om ni får tid över så borde vi ju nästan ses en stund!
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13